Toon posts:

Kapotte lan

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Naar mijn vermoeden is mijn lan kaart stuk. nou heb ik de volgende vraag, Kan mijn pc langzamer gaan in spellen en als hij koud is bij het opstarten een wit beeld geven zodat ik moet resetten???

Mijn lan kaart is onboard en nog niet uitgeschakeld.

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-05 12:01
Ik snap je vraag niet echt :?

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik snap je vraag ook niet helemaal. Misschien moet je hem in het vervolg wat duidelijker neerzetten.

Een 'koude start' probleem klinkt als een verneukte driver die het pas doet ná de eerste reset, maar dit blijft natuurlijk giswerk aan de hand van de info die je in je openingspost geeft.

• KorZijl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-11-2021

KorZijl

errare humanum est

Misschien kun je wat specificaties geven en je vraag nog wat toelichten ;)

Verwijderd

Topicstarter
Mijn spellen lopen klote op een TI 4200 128 Mb, kan dit aan een kapotte onboard lan liggen of is het iets anders.

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05 17:27

DaOverclocker

Overclocker for life...

zal wel iets anders zijn.

Anders schekel je gewoon je LAn uit in je bios. en kijken wat ie dan doet.

systeem specs

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 oktober 2003 @ 19:58:
Mijn spellen lopen klote op een TI 4200 128 Mb, kan dit aan een kapotte onboard lan liggen of is het iets anders.
Nee, het lijkt me sterk, zeg maar gerust het is zeer onwaarschijnlijk dat een spel een slechte performance haalt door een kapotte LAN-kaart. Ik denk dat je je probleem ergens anders moet zoeken. Wat bedoel je ten eerste met 'het loopt kut'? Hoeveel 3DMarks haal je bijvoorbeeld? Wat is je processor? En haal je in alle spellen een lage FPS of bij enkel een paar? En heb je al eens geprobeerd andere drivers te installeren en o.a. de laatste Detonator (of moet ik nu ForceWare zeggen)?

Verwijderd

mha, ik had wel een keer met een kapotte onboard sound,
de computer werd erg sloom, nadat ik hem in en bios uit had gezet
liep de boel weer prima (alleen dan zonder geluid :) )

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ga ajb eerst ff zelf op onderzoek uit, en als je dan toch een topic opent probeer dan zo duidelijk mogelijk te zijn. Op deze manier kan eigenlijk niemand een zinnig antwoord geven :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.