Toon posts:

vage bar in me IE

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen ik surf op het web met behulp van IE6 en heb nu een vage bar in me IE (zie plaatje), dit bar is tevoorschijn gekomen nadat ik MSNplus had geinstalleerd, ik heb ad-aware erop gegooid en die heeft het ook niet kunnen vinden, wie o wie kan me helpen want dat bar is echt iritant :(

BVD :)

Afbeeldingslocatie: http://www.ultraslan-avrupa.com/file/vage_bar.JPG

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Dit is dus gewoon een progje wat je geinstalleerd hebt. Reclame bagger.
Dit programma kun je ook opzoeken in je task manager en dan via de search het verwijderen van je pc.

[ Voor 11% gewijzigd door Pizzaman op 27-10-2003 18:54 ]

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:27
Gebruik of Ad-aware of Spybot.

Die scant je system op Spyware en andere troep. Grote kans dat ie dan weg is.

[ Voor 58% gewijzigd door Hoyden op 27-10-2003 18:54 ]

Verwijderd

Die bar zit dus in MSN+ en die krijg je ook niet meer weg. Heerlijk heh, die freeware ;(

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:24
lop.com heet ie volgens mij. En volgende keer niet de wizard generation uithangen (verder,verder,verder,voltooien) maar lezen wat een setup te vertellen heeft, daar kon je dus die bar uitschakelen. Ik zou ff zoeken op lop.com met de search :)

Verwijderd

Heb je je ad-aware al de nieuwste definities laten binnenhalen? doe dat anders eerst ff en dan vind hij hem wel :*)

edit : [Te laat gereageerd en het blijkt ergens anders aan te liggen]

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 18:56 ]

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
MSN+ goed installeren dus handmatig en sponsor rotzooi niet mee installen. MSN+ deinstallen en opnieuw installen, maar dan handmatig, en die sponsor-rotzooi uitvinken!!

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Mensen Ad-Aware heeft ie al gebruikt. Die rotzooi krijg je dus wel weg. Een andere optie is MSN-plus te de-installeren en opnieuw te installeren en dan zonder spyware. Even kijken wat je aanklikt dus.

Verwijderd

Je moet MSN Plus ff deinstalleren dan gaat die als het goed is ook weg en als je MSN Plus dan opnieuw installeerd moet je custom installation doen en dan krijg je daarin de vraag of je een of andere sponser wil installeren en dan moet je dat vinkje uit zetten.

problem solved

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Zie de SA faq, daar staat ie letterlijk in:
http://gathering.tweakers...essages/783264///#spyware

Lees in het vervolg voordat je een topic opent de FAQ door!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.