Toon posts:

Xboxlive account op een andere xbox zetten mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ga er nog een xbox bij halen zodat ik die oude helemaal als multimedia apparaat kan gaan gebruiken.

op de oude staat nu een xboxlive account geinstalleer die ik graag wil gaan gebruiken op de nieuwe... ze zeggen dat het mogelijk is met een memcard een xboxlive account over te zetten.

kan iemand dat bevestigen? of weet iemand een andere manier om de account over te zetten.'

alvast bedankt

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:43
Het zal in iedergeval wel mogelijk zijn om je account over te zetten. Misschien kan het zelfs door gewoon eens met die nieuwe Xbox opnieuw in te loggen op je account ;)

Maar dan vraag ik me af, waarom wil je persé je oude Xbox gebruiken als multimedia apparaat? Gebruik je nieuwe daarvoor, dan hoef je niks over te zetten :)

The devil is in the details.

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:53

The Bad Seed

Chaotic since 1983

[google=xbox live account transfer]
Er zijn verschillende bronnen die zeggen dat het kan :)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Topicstarter
de oude xbox is al best oud en heeft veel meegemaakt.. als een dvdrom laser tweak en raar geluid bij het lezen van dvd''s enz.

en ze hebben nu leuke aanbiedingen met xboxen.. waar je ook games enz bij krijgt.

en de oude xbox is ook omgebouwd, ik kan er wel mee op xboxlive maar dan moet ik er weer een lockable hd in doen.. en daar heb ik momenteel geen zin in.. is best veel werk om de originele hd er weer in te doen omdat ik die momenteel in een pc gebruik =]

maarjah.. de 20gb die er nu in zit is genoeg voor mp3 en af en toe een filmpje.