Toon posts:

[kvm switch] bestanden oversturen? *

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal ik heb laast een
DIGITUS CONNECT KVM Switch 2 Ports IC-812-I gekocht alles werkt goed
alleen gehoord dat je van de ene pc naar de ander pc kunt kopieren
zodat het op de ander pc staat alleen mijn vraag is hoe doe je dat

ik zal je dankbaar zijn

ik weet niet op dit bericht in d ejuiste forum is gepost :)

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:51
KVM switches zijn hardware, dus dit is vast niet het juiste forum.
Maar sowieso: als je van de enen naar de andere pc wil kopieren heb je een netwerk nodig. En geen KVM switch.

Punctuality is the politeness of kings

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Gaat het om deze?
Afbeeldingslocatie: http://www.digitus.de/images/produkte/connect/medium/dc-ic818i-front.jpg
http://www.digitus.de/produkte/connect/kvm-switche.htm

Volgens mij (als ik de .PDF lees) zit daar namelijk geen netwerkaansluiting op, dus ik weet niet hoe je dan bestanden wilt oversturen.

Dit lijkt me trouwens meet iets voor het Overige Hardware forum, heeft weinig met software te maken :)
Move: Software Algemeen > Overige Hardware, en titel wijziging (was: kan iemand mijn helpen met kvm switch)

Verwijderd

Topicstarter
yep is die voor 2 pc dan he
en oke
thx voor uitleg

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:51
Afbeeldingslocatie: http://www.cdrpagina.nl/shop/foto/1058186587.jpg
Deze dus.

As I said, en Rafe ook al meldde, gaat dat niet lukken. Even twee netwerkkaartjes in die pc's, crosslink-kabel er tussen en draaien maar.

Punctuality is the politeness of kings

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Vragen over KVM switches horen idd thuis in Videoplanken&Beeldkanonnen (VB) danwel Overige Hardware (OH). Maar in dit geval gaat hij ook hier dicht.

Precies uitleggen hoe/wat/waar zou meer ruimte vergen dan in zo'n post als dit beschikbaar is. In het kort:

- een KVM switch is om twee (of meer) computers van een enkel toetsenbord, muis en monitor gebruik te laten maken. Het het legt nooit contact tussen de twee computers onderling en kan dus per definitie niet doen wat jij wilt
- er zijn veel manieren om bestanden tussen computers te kopieeren, van zogeheten 'nullmodem kabels' tot heuse netwerken. Welke het meest geschikt is voor jou hangt ervan af of de verbinding permanent moet zijn of puur tijdelijk, wat voor bestanden je wilt kopieeren, welke afstanden afgelegd moeten worden en wat voor budget je hebt.

In iedere geval is duidelijk dat je nog veel achtergrondwerk te doen hebt. In ieder geval hebben we hier op Gathering of Tweakers in elke subforum minstens een FAQ (lijst met Frequently Asked Questions) waar je al heel wat uit kunt halen. Bekijk vooral deze:

FAQ Network Troubleshooting

Daar staat in principe alles in wat je hoeft te weten. Begrijp je niet wat er staat :? Ga dan op zoek naar de woorden die je niet snapt en je komt er vanzelf wel. Eventueel kun je ook op een forum als www.beginnersweb.nl of www.iksnaphetniet.nl heel wat nuttige informatie opdoen. Op het moment dat je wel snapt wat er in onze FAQs staat maar hulp nodig hebt bij het uitvoeren ervan kun je dan op GoT een topic openen en zullen we klaar staan om je te helpen :)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.