GoT > T.net merge probleem

Pagina: 1
Acties:

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:43

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Ik wou net mijn Got account samenvoegen met mijn T.net account op http://arethusa.tweakers.net/~acm/dbmerge/

Maar Wat het probleem is, mijn T.net account. Ik kan mij herinneren dat ik er ooit een aangemaakt heb, maar dat is al wel ver voor dat ik een Got account heb aangemaakt. Dus dat zal wel ergens in 2000 zijn geweest. Nu heb ik het T.net account nooit gebruikt, maar nu de merge er is wou ik ze toch samenvoegen, maar is het account er niet meer.

Kan het kloppen dat het account ooit gewist is? Ik heb toen dezelfde username gebruikt.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zit je account hierbij? Op je huidige GoT-username (Erazzzer) kan ik namelijk niets vinden.

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Nee, daar zit ik niet bij, wat is nu verstandig, nieuw account aanmaken en samenvoegen, of gewoon op de merge wachten zodat ik hem automatisch krijg?

• Harm
  • Niet online
Als je verder geen gebruikmaakt van de diensten van Tweakers.net-Frontpage (wat ik niet kan begrijpen natuurlijk :+) heeft het weinig zin om een account aan te maken. Dus dat hoef je dan ook niet te doen wat mij betreft, wacht dan maar rustig af zou ik zeggen :).
Of ik moet het gigantisch mis hebben, dan mag een ander even verbeteren :).

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Nieuw pass voor je oude T.net-account zit in je @home maildoos :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Wouter Tinus schreef op 27 October 2003 @ 18:43:
Nieuw pass voor je oude T.net-account zit in je @home maildoos :).
Ik ben bang dat je die nu mn moeder gemaild hebt :)
Ik heb een jaar geleden zelf een nieuw @home abbo genomen, met ander adres :)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Roep dan even een adres dat je wel kunt lezen, anders kunnen we je ook niet helpen :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Wouter Tinus schreef op 27 October 2003 @ 19:58:
Roep dan even een adres dat je wel kunt lezen, anders kunnen we je ook niet helpen :).
Mail maar naar rjilge@home.nl
(Die staat in mijn prefs van GoT :) )

• Harm
  • Niet online
Dan is dit vanaf nu jouw account. Je gebruikersnaam is 'xienix'. Veel plezier ermee. Een nieu wachtwoord heb je gehad :).

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Harm schreef op 27 oktober 2003 @ 22:23:
Dan is dit vanaf nu jouw account. Je gebruikersnaam is 'xienix'. Veel plezier ermee. Een nieu wachtwoord heb je gehad :).
AAH, nog steeds verkeerd :)
Xienix is een vriend van mij, hij had toen der tijd alleen maar een hotmail account waar je niet mee kon reggen, vandaar dat het toen met mijn mail geregd was. Ik was geregt met mijn moeders mail :)

• Harm
  • Niet online
Ok, dan wijzig ik het adres van Xienix wel weer terug naar wat het eerst was. En volgens mij heb jij dan geen account hoor, dus wat mij betreft kunnen we het zo laten.

Jij hebt dan dus geen account op de FP en hoeft dus ook niets in te vullen op de mergepagina.

[ Voor 23% gewijzigd door Harm op 27-10-2003 22:55 . Reden: BTW ]

Pagina: 1