Ik al meerdere malen search geprobeerd maar had niet specifiek kunnen vinden wat ik precies wil weten.
Ik heb een ASUS A7V333-X met een 2200+ @ 2150 met een FSB van 187.
Maar zojuist heb ik Kingston HyperX PC 2700 besteld alleen vraag ik me nu dus af of ik bij 200 FSB kan komen met dit geheugen of was het beter dat ik Dane-Elec PC 3200 had besteld. Want wat ik dus niet zeker wist of mijn mobo die pc3200 wel aankon als ik me niet vergis zou hij het wel aan kunnen maar dan toch op 333 mhz draaien (of vergis ik me nou?).
Als iemand me zou kunnen helpen want ik zit nu al 3 dagen
met dit en weet echt niet welke ik moet kiezen aangezien ik de bestelling van Dane-Elec geheugen al geannuleerd heb en nu weer Kingston HyperX besteld heb.
Ik wil het dus speciaal gebruiken om te OCen want het geheugen is volgens mij nu het probleem daarom wil ik deze dus vervangen.
Ik heb een ASUS A7V333-X met een 2200+ @ 2150 met een FSB van 187.
Maar zojuist heb ik Kingston HyperX PC 2700 besteld alleen vraag ik me nu dus af of ik bij 200 FSB kan komen met dit geheugen of was het beter dat ik Dane-Elec PC 3200 had besteld. Want wat ik dus niet zeker wist of mijn mobo die pc3200 wel aankon als ik me niet vergis zou hij het wel aan kunnen maar dan toch op 333 mhz draaien (of vergis ik me nou?).
Als iemand me zou kunnen helpen want ik zit nu al 3 dagen
Ik wil het dus speciaal gebruiken om te OCen want het geheugen is volgens mij nu het probleem daarom wil ik deze dus vervangen.