Playstation 2 registreert niet

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 19:37
Ik heb zojuist mijn playstation 2 aangesloten op het netwerk. Ik heb een adsl usb modem dus heb mijn pc laten routen. De netwerkinstellingen zijn goed ingevoerd, ook de Network Diagnostics geeftbij elke test een groen vinkje aan. Maar als je probeert te connecten met Central Station zegt ie dat ie niet kan connecten en mijn netwerkinstellingen moet controleren. Iemand idee hoe ik dit oplos?

jboelen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:56

SkyStreaker

Move on up!

Wellicht poorten mappen?

Het Grote Poortmappingsverhaal

[ Voor 56% gewijzigd door SkyStreaker op 27-10-2003 17:20 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je hem niet toevallig gechipt? Want dan lukt het niet iid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polu
Heb de poorten die werden aangegeven op de playstation al geforward. Maar ehm, als dat fout zou zijn, waarom doet die test het dan?

jboelen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polu
Wat is gechipt?

jboelen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 20:40
omgebouwd zodat ie ook gekopieerde cd's afspeelt..
Volgens mij met 'n messiahchip..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polu
nee is niet omgebouwd

jboelen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:56
Ik heb geen porten geforward en bij mij werkt het wel hoor. Waarom moet je poorten forwarden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spelfout uit de titel gesloopt ;) Overigens heb ik liever dat je Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif gebruikt in plaats van binnen een minuut een nieuwe post te maken.

Welke poorten heb je dan geforward, en weet je zeker dat alle netwerkinstellingen correct zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polu
Ja de instellingen moeten goed zijn, aangezien mijn laptop met dezelfde instellingen perfect kan internetten.

Misschien kan ik beter de situatie wat duidelijker schetsen.

De USB adsl modem hangt aan een computer. Deze is voorzien van een netwerkkaart die verbonden is met een crosswired kabel aan de PS2. Ik gebruik het programma winroute (jaja, heb ik uit het "hoe deel ik internet" - verhaal). Alles werkt voor de rest perfect, behalve dat ik niet kan connecten met de server waar je moet registeren. Heb het ook getest met een spel. Deze deed verder alles perfect, behalve dat ik niet kon spelen omdat mijn password fout was (duh ik kan niet registreren :P )

Oh ja, de poorten dat waren:

- 53
- 80
- 443

Al deed die Netwerktest het ook voordat ik ze geforward had. Poorten heb ik van de website van playstation. :/

Of weet iemand toevallig of er een server bij playstation doorgefikt is? :P

jboelen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:21

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Af en toe is central station gewoon niet bereikbaar. Ik zou zeggen, probeer het morgen nog eens. Check verder de memory card of er voldoende ruimte is en of de config file niet corrupt is.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polu
Hmm, ok, probeer het morgen gewoon weer. Stond ook in de handleiding dat ie niet bereikbaar kon zijn, maar ja, na 60 min vond ik dat wel wat lang duren. :/ Maar goed, ik hoop dat dat het is :)

jboelen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

polu schreef op 27 October 2003 @ 19:32:
Hmm, ok, probeer het morgen gewoon weer. Stond ook in de handleiding dat ie niet bereikbaar kon zijn, maar ja, na 60 min vond ik dat wel wat lang duren. :/ Maar goed, ik hoop dat dat het is :)
Het komt hier ook wel eens voor. Probeer morgen nou eerst maar eens weer ;) Is het dat niet dan kijken we weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zo, een dag verder. Is het probleem inmiddels opgelost of werkt't nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polu
Heb via via het antwoord gekregen. De instellingen waren wel goed, maar er zit een soort bug in dat netwerk cd'tje. Als je steeds de instellingen veranderd en opslaat pakt ie ze niet. Heb dus gewoon instellingen weggehaald en in 1 keer goed gedaan, nu werkt het perfect. Thnx voor het meedenken :)

jboelen.nl

Pagina: 1