ik had vroeger een programmatje genaamd grinder die een range ip's scant en daarna de serverplatform vermeld. helaas ben ik hem kwijt en kan hem ook nergens meer terug vinden op het net. weet iemand waar ik deze programma kan vinden of waar je een dergelijke programma kan vinden?
Verwijderd
Je bent hier nieuw, dus ik raad je aan even de verschillende faq's door te lezen. Het is hier geen helpdesk, en dit is al helemaal geen PNS.
Have met google
Have met google
ik heb al met google gezocht en ook de search optie hier gebruikt maar het mocht niet baten dus wend ik me tot hier
Verwijderd
Dan is het hier nog steeds de verkeerde plek. Dit is _misschien_ NT niveau, en zelfs daar loop je het risico dat het topic gesloten wordt. Het is in ieder geval geen pnsFlipFlink schreef op 27 oktober 2003 @ 17:34:
ik heb al met google gezocht en ook de search optie hier gebruikt maar het mocht niet baten dus wend ik me tot hier
als je dan de antwoord zeg dan beloof ik hier nooit meer te komen
DE kenmerken van een helpdeskerFlipFlink schreef op 27 oktober 2003 @ 17:38:
als je dan de antwoord zeg dan beloof ik hier nooit meer te komen
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Nmap. www.insecure.org
nmap -O 192.168.1.* of whatever.
Verder moet ik je eigenlijk helemaal niet helpen, maar vooruit
.
nmap -O 192.168.1.* of whatever.
Verder moet ik je eigenlijk helemaal niet helpen, maar vooruit
Ok vooruit dan omdat deze wel HEEL erg makkelijk is: GFI Languard. En have fun met google
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
kijk aan de laatste 2 reacties had ik tenminste wat aan, dank jullie wel
Kwenie hoor, maar als ik in Google zoek op "+grinder +port +scan" krijg ik 241 hits waarvan de eertse 10 allemaal een download lokatie voor Grinder opleveren.FlipFlink schreef op 27 October 2003 @ 17:34:
Dus volges mijn heb je helemaal niet gezocht op Google
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Een tweaker herken je meteen aan zijn kennis van zoekengines.
Elke tweaker kan betere zoekstrings bedenken dan "platform scanner".
Dit is echt wel te vinden met google.
Je zit hier ook in het Professional Networking & Servers forum, en daar heeft je vraag weinig mee te maken.
Ik geef je de goede raad om dit eens door te lezen:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq/forumgedrag
Daar staat een duidelijk uitleg van wat we van gebruikers verwachten.
Elke tweaker kan betere zoekstrings bedenken dan "platform scanner".
Dit is echt wel te vinden met google.
Je zit hier ook in het Professional Networking & Servers forum, en daar heeft je vraag weinig mee te maken.
Ik geef je de goede raad om dit eens door te lezen:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq/forumgedrag
Daar staat een duidelijk uitleg van wat we van gebruikers verwachten.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()