Hoe drivers instaleren

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• TheTransporter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:38
Ik heb een aiw 9800 pro 128 mb hoe installeer ik de chipset drivers.
ik bedoel dus niet de display drivers. of is dat het zelfde?????? zitten de
chipset drivers al in de catalyst versies????

Verwijderd

TheTransporter schreef op 27 oktober 2003 @ 16:34:
Ik heb een aiw 9800 pro 128 mb hoe installeer ik de chipset drivers.
ik bedoel dus niet de display drivers. of is dat het zelfde?????? zitten de
chipset drivers al in de catalyst versies????
ga eerst is zoeken eer je hier post. display drivers bevatten alle
inf die je nodig hebt voor je kaart. display drivers en multimedia shit.

chipset drivers zijn er voor de mobo

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 16:41 ]

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-08 08:56
Je zou de FAQ Kunnen lezen, beetje zins opbouw kunnen gebruiken, en wat zelf gaan zoeken .... en ons wat meer vertellen over wat voor systeem je hebt, wat voor moederbord enz.

• TheTransporter
Het probleem is dat als ik de display drivers installeer dan moet ik opnieuw opstarten.
Als ik dat doe dan geeft hij voor het welkomscherm van windows een zwart beeld en dan springt mijn beeldscherm op standby. Dit probleem heb ik al eerder ge-post maar niemand weet een oplossing. Ik had eerst mijn computer terug gebracht naar mycom waar ik hem vandaan heb maar daar willen ze me niet verder helpen omdat ik een illegalen windows xp heb. Ze zeiden dat mijn videokaart service pack 1 nodig had. Ik had de serial verandert zodat ik service pack 1 kon instaleren. Ook zeiden ze dat niet de goede chipset drivers waren geinstalleerd. Die hadden ze voordat ze erachter kwamen dat de xp illegaal was al geinstalleerd. Ik heb nog ff geen geld om een xp legaal te kopen. Dus ik hoop dat jullie een oplossing hebben. Maar nou weet ik niet hoe ik dan de goede chipset driver moeten installeren voor mijn videokaart?? Ik heb alles al geprobeerd catalyst 3.6&3.7%3.8 refreshrate veranderen in de veilige modus. Want in de veilige modus laadt hij de drivers voor de videokaart niet en kan ik deze wel weghalen zodat ik daarna weer gewoon kan opstarten. Weet iemand een oplossing dat wel alles gaat werken????

Mijn systeem kan je hier vinden

Alvast bedankt

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
wij gaan je niet helpen om iets voor je xp probleem te verzinnen, maar over je videokaart:

install normale catalist drivers. als je daarvoor SP1 nodig heb en jij die niet kan instaleren kunnen wij daar niks aan doen. probeer dan oudere drivers

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• TheTransporter
Nee ik snap ook wel dat jullie daar niet iets voor gaan verzinnen daar vraag ik ook helemaal niet om ik heb al geprobeerd normale catalist drivers te installen maar dat werkt allemaal niet en ik heb sp1 geinstalleerd zoals er staat en ik heb ook oudere drivers geprobeerd

Verwijderd

TheTransporter schreef op 27 oktober 2003 @ 16:56:
Het probleem is dat als ik de display drivers installeer dan moet ik opnieuw opstarten.
Als ik dat doe dan geeft hij voor het welkomscherm van windows een zwart beeld en dan springt mijn beeldscherm op standby. Dit probleem heb ik al eerder ge-post maar niemand weet een oplossing. Ik had eerst mijn computer terug gebracht naar mycom waar ik hem vandaan heb maar daar willen ze me niet verder helpen omdat ik een illegalen windows xp heb. Ze zeiden dat mijn videokaart service pack 1 nodig had. Ik had de serial verandert zodat ik service pack 1 kon instaleren. Ook zeiden ze dat niet de goede chipset drivers waren geinstalleerd. Die hadden ze voordat ze erachter kwamen dat de xp illegaal was al geinstalleerd. Ik heb nog ff geen geld om een xp legaal te kopen. Dus ik hoop dat jullie een oplossing hebben. Maar nou weet ik niet hoe ik dan de goede chipset driver moeten installeren voor mijn videokaart?? Ik heb alles al geprobeerd catalyst 3.6&3.7%3.8 refreshrate veranderen in de veilige modus. Want in de veilige modus laadt hij de drivers voor de videokaart niet en kan ik deze wel weghalen zodat ik daarna weer gewoon kan opstarten. Weet iemand een oplossing dat wel alles gaat werken????

Mijn systeem kan je hier vinden

Alvast bedankt
Die lui van Mycom bedoelen waarschijnlijk met Chipset drivers de drivers van je Asus P4C800 Deluxe moederbord. Installeer die eens, je catalyst ligt het iig niet aan als je ze allemaal al heb geprobeerd.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 23:06
Ik snap helemaal niks van jouw verhaal: je weet zélf geen eens wat je bedoeld, hoe moeten wij het dan begrijpen :? Lees eerst de manuals van de bijbehorende hardware eens door, daar staat wel in welke drivers allemaal noodzakelijk zijn. Deze drivers staan op de bijgeleverde CD rom's en je kunt de recentste versies van het internet halen. Als je de dingen wat duidelijker zijn, je hebt de benodigde drivers geïnstalleerd en je zit alsnog met het probleem, open dan gerust weer een topic maar dan wél eentje met daarin duidelijk jouw probeersels en bevindingen :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.