I&T -> SA
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Verander je FLashXP connectie naar "passive" i.p.v. "active" (of andersom).
Heb ik al gedaan maar heeft geen effect.BadVibes schreef op 27 October 2003 @ 16:31:
Verander je FLashXP connectie naar "passive" i.p.v. "active" (of andersom).
Check de debug/spywindow op je server van een "gefaalde" connectie, post de results hier. Als je FTP client de mogelijkheid daartoe heeft, ook connection log daarvan posten. Dan kunnen we een diagnose stellen
Forget your fears...
...and want to know more...
kennisnet gebruikt volgens mij een proxy. Kijk even onder de settings van IE (extra->internet opties->verbindingen->lan instellingen) die ff copy pasten
volgens mij is het iets als http://proxy3.kennisnet.nl:8080
die vul je dan in in flashfxp dan moet het werken
volgens mij is het iets als http://proxy3.kennisnet.nl:8080
die vul je dan in in flashfxp dan moet het werken
[ Voor 20% gewijzigd door sjoerdb2 op 27-10-2003 16:40 ]
Ik zal de logs vanavond(ben nu op me stage) hier posten zodat jullie een diagnose kunnen stellen
Hier op school draait MS Proxy 2.0 Die connect weer met de proxy van kennisnet volgens mij. De proxy van school heet proxy en de poort 80. Als ik dit dus invul bij FlashFXP dan maakt ie verbinding met de Proxy want hij zegt Connected to Proxy maar dan gebeurd er niets meer en krijg ik een time-out
Hier op school draait MS Proxy 2.0 Die connect weer met de proxy van kennisnet volgens mij. De proxy van school heet proxy en de poort 80. Als ik dit dus invul bij FlashFXP dan maakt ie verbinding met de Proxy want hij zegt Connected to Proxy maar dan gebeurd er niets meer en krijg ik een time-out
Ik denk dat die logs niets weergeven, omdat je niet eens bij die server komt. Ik denk dat je even moet spelen met die proxy. Bij mij heeft Flashfxp (2.1) welgeteld 14 proxy opties. Omdat IE wel werkt, zou ik kijken wat er bij de geavanceerde opties staat in de IE connectie lan settings bij FTP:// dan moet je denk ik de OPEN proxy optie hebben
Ik heb daar allle settings al gebruikt zowel passive als active maar het werkt nog niet. Ik kom wel bij die server hoor, dalijk als ik naar huis ga staat ie er (als ie niet gejat issjoerdb schreef op 27 October 2003 @ 16:45:
Ik denk dat die logs niets weergeven, omdat je niet eens bij die server komt. Ik denk dat je even moet spelen met die proxy. Bij mij heeft Flashfxp (2.1) welgeteld 14 proxy opties. Omdat IE wel werkt, zou ik kijken wat er bij de geavanceerde opties staat in de IE connectie lan settings bij FTP:// dan moet je denk ik de OPEN proxy optie hebben
Ik heb in andere topics al gevonden dat ik misschien ftp-proxy.kennisnet.nl:21 moet gebruiken, maar daarmee maakt ie geen connectie meer met de proxy die hier in de serverruimte staat.
[ Voor 13% gewijzigd door Techno Overlord op 27-10-2003 16:48 ]
Het laatste dat ik kan verzinnen is dat je thuis op moet geven om in serv-u PASSIVE te enabelen...
Dat kan ik inderdaad nog proberen. Ik post vanavond het resultaat.sjoerdb schreef op 27 October 2003 @ 16:51:
Het laatste dat ik kan verzinnen is dat je thuis op moet geven om in serv-u PASSIVE te enabelen...
Pagina: 1