Canon dr3020 install problemen onder XP

Pagina: 1
Acties:

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 12:51

@r!k

It is I, Leclerq

Topicstarter
Ik heb hier op mijn werk een pc staan met een Canon dr3020 scsi scanner.

Op windows NT4 draaide dat ding altijd perfect maar sinds we hem hebben geupgrade naar XP wil dat ding niet werken met TWAIN.

Elke keer als je die driver wil aanspreken klapt heel XP eruit. Het i dus wel duidelijk wat het probleem is. Ik heb Canon gebeld en die zeggen dus dat het gewoon moet werken met de bestaande drivers. Google leverde helaas ook alleen de oude canon drivers op.

Zijn er hier mensen die dat apparaat onder XP aan de gang hebben gekregen? En zo ja, hoe?

Een hele rij microsoft certificeringen.

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Topicstarter
Misschien idee om nog even erbij te zetten dat het een SCSI Scanner is die door XP niet als scanner wordt herkend

XP zegt wel bij hardware dat het apparaat correct werkt maar ja zodra die twain driver wordt aangesproken klapt hij eruit

[ Voor 36% gewijzigd door @r!k op 29-10-2003 09:17 ]

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Topicstarter
1 kickje dan om te kijken of er iemand is die dit apparaat kent en werkend heeft gekregen onder Windows XP.

Verwijderd

Wij hebben hier ook zo'n ding staan, en het is me nog nooit gelukt om 'em met de originele drivers aan de gang te krijgen.
Alleen met bepaalde scansoftware lukte het om dat barrel rechtstreeks aan te sturen, terwijl er in de devicemanager nog steeds een uitroepteken stond.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 10:23 ]

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Topicstarter
Weet je toevallig welke software wel werkt met dat ding?

Verwijderd

ErikH schreef op 04 november 2003 @ 10:42:
Weet je toevallig welke software wel werkt met dat ding?
Ik geloof dat het 'ReadSoft' was.
Pagina: 1