Toon posts:

Thin Client HP T5500 - WindowsCE .NET login

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier nu net een nieuwe HP Thin client staan, en deze heb ik gezet op automatisch login met een nieuw aangemaakte user. Nu wil ik weer inloggen met administrator maar kan nergens vinden hoe dat moet, heeft iemand enig idee?

Bij de oude Compaq Evo T30 zag ik nog bij Shutdown: "Logoff" staan, maar bij de hp is dat dus niet het geval.

PS. Beheerder: Graag mijn post onder Software algemeen verwijderen.

Alvast bedankt,

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als je een topic wilt verplaatsen naar een ander forum, kan je dit aanvragen in Schop een Modje, een nieuw topic openen is eigenlijk niet de bedoeling :)

Voor het inloggen - probeer eens de shift ingedrukt te houden, normaal breekt de auto-logon dan af.

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 27 October 2003 @ 16:19:
Als je een topic wilt verplaatsen naar een ander forum, kan je dit aanvragen in Schop een Modje, een nieuw topic openen is eigenlijk niet de bedoeling :)

Voor het inloggen - probeer eens de shift ingedrukt te houden, normaal breekt de auto-logon dan af.
Ok zal mijn leven beteren :)

Shift ingedrukt houden werkt niet, iemand een ander idee? Het gaat om de HP T5500.

Verwijderd

Topicstarter
Echt niemand die het weet?

Ik heb HP gebeld en 20 minuten aan de telefoon gehangen, maar die man komt er dus niet uit en gaat me later terug bellen. (dat terugbellen kennen jullie vast wel...meestal niet dus)

Verwijderd

Ik weet niet of het je al gelukt is maar, op het moment dat je het scherm krijgt voor de auto connect heb je 5 seconden de tijd om het volgende te doen: "ALT-F4" Dan moet je administrator wachtwoord invullen en kun je prutsen in de settings