Misschien weet iemand een oplossing voor het onderstaande probleem.
Hardware: Python SCSI DDS Tape Drive (DDS3 tapes/12GB)
Software omgeving: Windows 2000 Server, Veritas BackupExec 9 + Exchange 2000 plugin.
BackupExec komt telkens weer met de volgende error:
Error - Mount failed.
User canceled a Physical Volume Library operation.
5 tapes voor elke werkdag zijn allemaal 'snelgeformatteerd' en en staan in m'n handmatige mediaset die als volgt geconfigureerd is:
'overwrite protection & append period=1 week'.
Dit allemaal voordat de 'job' van de desbetreffende dag begint.
Het kan volgens mij naar eigen zeggen niet aan de DDS drive unit zelf liggen omdat "Inventory" en "Quick Erase" overigens zonder problemen wordt voltooid.
Ook heb ik een cleaning tape gebruikt die na 15 seconden klaar is met het 'verschonen' van de lees/schrijfkoppen in de DDS unit.
Heeft iemand misschien een oplossing voor dit probleem? Daar zou ik erg blij mee zijn
Hardware: Python SCSI DDS Tape Drive (DDS3 tapes/12GB)
Software omgeving: Windows 2000 Server, Veritas BackupExec 9 + Exchange 2000 plugin.
BackupExec komt telkens weer met de volgende error:
Error - Mount failed.
User canceled a Physical Volume Library operation.
5 tapes voor elke werkdag zijn allemaal 'snelgeformatteerd' en en staan in m'n handmatige mediaset die als volgt geconfigureerd is:
'overwrite protection & append period=1 week'.
Dit allemaal voordat de 'job' van de desbetreffende dag begint.
Het kan volgens mij naar eigen zeggen niet aan de DDS drive unit zelf liggen omdat "Inventory" en "Quick Erase" overigens zonder problemen wordt voltooid.
Ook heb ik een cleaning tape gebruikt die na 15 seconden klaar is met het 'verschonen' van de lees/schrijfkoppen in de DDS unit.
Heeft iemand misschien een oplossing voor dit probleem? Daar zou ik erg blij mee zijn
ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)