Toon posts:

[mp3discman] riovolt vreet batterijen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een rio riovolt mp3 cd speler ook bekend als iriver imp h100.
Perfect ding maar nu hij 1,5 jaar oud is vreet hij batterijen, in 2 uur zijn 4 philips batterijen leeg en mijn gp 1600 mah (2 stuks) gingen normaal een uur of 8 mee nu nog maar 1,5/2 uur. Nieuwste firmware staat erop.
Heeft iemand nog meer ervaringen met dit probleem?

• Zipsop
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Zijn die GP's ook al 1,5 jaar oud? Zo ja dan kan je het beste proberen om een nieuw setje 2100 mah te kopen. Ik heb het ook dat na een jaartje of iets meer je batterijen gewoon snel achteruit gaan. En dan kan je het beste gewoon een setje nieuwe kopen.

Verwijderd

Topicstarter
ja de batterijen van gp zijn ook zo oud maar de nieuwe batterijen die ik geprobeerd heb (phillips) ging een setje van 4 stuks maar 2 uur mee, das niet helemaal normaal hoop ik

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-02 09:42
volgens mij is dat vrij normaal. vooral bij wat oudere modellen mp3 spelers.
die eerste lenco's gingen maar 2h mee ofzo....

ze moeten eens een voorbeeld nemen aan minidisc. kan 48h halen op 1(!) penlite.

Verwijderd

Topicstarter
voordat ik gp gebruikte, gebruikte ik philips en duracell die gingen toen gewoon 6/8 uur mee

Verwijderd

Heb je het pas sinds de nieuwe firmware? Zal t wel niet zijn, maar terugflashen is het proberen waard.

Heb voor de rest weinig technische kennis dus wat er kapot zou kunnen zijn, heb geen idee.

Verwijderd

mss zijn er door de firmwareupgrade functies ingeschakelt die vroeger niet aanstonden en die veel stroom vreten , (cd vaak opspinnen ,lcd langer aan , zo van die dingen :? tis maar een gokje ,instellingen mss eens checken ?
Pagina: 1