Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
screenie
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Verwijderd

en [rml][ TPL] Visited link-kleur aanpassen?[/rml]
zijn 2 heel verschillende dingen. (En de pagina nummering in een topic is verschillend omdat de normale onderstreept zijn en de pagina waar je bent is niet onderstreept.)
Tip:
Een handleiding ter correctie van zeer donkere monitoren
Screenshot heb je weinig aan van een laptop, de afwijkingen beginnen nl. pas na de weergave van de videokaart (het scherm zelf, en niet de videokaart).
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

Het kleurverschil is op mijn laptop, en de TFT monitor die eraan hangt (als 2e monitor) nauwlijks te zien. Op een CRT monitor is het veel duidelijker.
Maak wat knopjes en post de code`s....
Verwijderd
Inderdaad is het op een TFT monitor iets minder goed te zien, dan op een CRT monitor. Maar op een TFT monitor die goed is ingesteld behoor je toch echt nog duidelijk het verschil te zien hoor
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Want op mijn laptop en mijn tft-scherm zie ik de verschillen uitstekend, op mijn laptop nog beter haast dan op mijn tft (de laptop staat wat donkerder zo te zien).
Maar goed, als ik de enige ben kan ik me voorstellen dat het niet aangepast gaat worden.
*) 20" breedbeeld monitor, zeer, zeer zeer mooi! Ik ben jaloers
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()