Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] kleurverschil paginaknopjes search groter?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Het kleurverschil tussen het knopje van de huidige pagina in de search en de overige pagina's is m.i. veel te klein.

Op mijn laptop kan ik niet zien op welke pagina ik zit. Is het mogelijk dit kleurverschil iets groter te maken?

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 22:06

decramy

root@birdie:~#

ik niet vat...

screenie :+

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Hij ziet denk ik het verschil niet tussen de al bezochte topics/fora, en de niet bezochte. Donkerblauw of zwart kan op een laptop op het oog geen verschil zijn.

Verwijderd

:?
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/paginaknoppen.gif
en [rml][ TPL] Visited link-kleur aanpassen?[/rml]
zijn 2 heel verschillende dingen. (En de pagina nummering in een topic is verschillend omdat de normale onderstreept zijn en de pagina waar je bent is niet onderstreept.)

Tip:
Een handleiding ter correctie van zeer donkere monitoren

Screenshot heb je weinig aan van een laptop, de afwijkingen beginnen nl. pas na de weergave van de videokaart (het scherm zelf, en niet de videokaart).

• decramy

decramy

die knopjes zien er bij mij goed uit. 3 duidelijk wit ipv grijs.

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• P_de_B
  • Niet online
Deze knopjes zijn inderdaad wat ik bedoel.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/paginaknoppen.gif

Het kleurverschil is op mijn laptop, en de TFT monitor die eraan hangt (als 2e monitor) nauwlijks te zien. Op een CRT monitor is het veel duidelijker.

• decramy

decramy

kom met een voorstel.
Maak wat knopjes en post de code`s....

Verwijderd

Heb je de handleiding van euss al eens gelezen :?

Inderdaad is het op een TFT monitor iets minder goed te zien, dan op een CRT monitor. Maar op een TFT monitor die goed is ingesteld behoor je toch echt nog duidelijk het verschil te zien hoor ;)

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:50

LauPro

Prof Mierenneuke®

Veel grijstinten vind je bij TFT niet terug, en dat valt ook niet heel veel bij te stellen omdat het totale beeld anders te fel/donker wordt is mijn ervaring.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Verwijderd

Op mijn TFT zie ik anders toch zeer duidelijk een verschil tussen de 2 tinten.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Als je dat verschil niet op je monitor ziet zou je wellicht idd es naar de settings moeten kijken :?
Want op mijn laptop en mijn tft-scherm zie ik de verschillen uitstekend, op mijn laptop nog beter haast dan op mijn tft (de laptop staat wat donkerder zo te zien).

• P_de_B
  • Niet online
Ik heb het even geprobeerd op een grafisch werkstation hier waarvan de monitor gekalibreerd is om kleuren zo goed mogelijk weer te geven (MAC, met MAC TFT monitor *) ook daarop is het kleurverschil heel, heel slecht te zien.

Maar goed, als ik de enige ben kan ik me voorstellen dat het niet aangepast gaat worden.

offtopic:
*) 20" breedbeeld monitor, zeer, zeer zeer mooi! Ik ben jaloers :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:37

crisp

Devver

Pixelated

kleurverschil lijkt me groot genoeg

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.