Win10 Pro x64, I7-3770, Z77A-GD65, 16GB G.Skill, SSD 850-256, GTX970
helaas kan ik hierop geen antwoord geven.
ik vraag me af of er uberhaupt software is die dit dan zou ondersteunen, of ben je afhangekelijk van ati's multimedia software?
ik vraag me af of er uberhaupt software is die dit dan zou ondersteunen, of ben je afhangekelijk van ati's multimedia software?
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Verwijderd
ik heb hier een aiw 9800se, net gekeken op de doos/handleiding.. maar staat niks over cobra-engine
kan ik het ook op een andere manier zien?
kan ik het ook op een andere manier zien?
Eh, ik had net een heel verhaal geschreven maar als je na "bekijk bericht" weer op vorige klikt ben je alles kwijt..!
Anyway, de Hercules AIW9800SE heeft ook die cobra engine (in de theather-chip).
Da's echt mooi..!
Wat ik eigenlijk nog wil weten is of ie ook nog volledig PAL (768x576) kan capturen.
Heeft iemand ervaring hiermee?
Werd het ook een *.MPG (mpeg-2) bestand?
Anyway, de Hercules AIW9800SE heeft ook die cobra engine (in de theather-chip).
Da's echt mooi..!
Wat ik eigenlijk nog wil weten is of ie ook nog volledig PAL (768x576) kan capturen.
Heeft iemand ervaring hiermee?
Werd het ook een *.MPG (mpeg-2) bestand?
Verwijderd
Deze kaart kan inderdaad vol PAL recorden.
Er zijn trouwens aardig wat presets waaruit je kan kiezen. Recorden doet ie naar mijn smaak best okee. (Alleen wordt die kaart met de normale fan zo verrot warm, zelfs als je niets met 3D aan het doen bent)
Er zijn trouwens aardig wat presets waaruit je kan kiezen. Recorden doet ie naar mijn smaak best okee. (Alleen wordt die kaart met de normale fan zo verrot warm, zelfs als je niets met 3D aan het doen bent)
Voel je met je vinger de temeratuur van die kaart dan?
Verwijderd
Ja, en zodra het hersenstroompje van mijn vinger naar mijn hersenen 'AU' zegt vind ik dat toch wel warm ;-)
Pagina: 1