...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
die dingen bestaan wel, maar zijn denk ik reteduur, kun je beter een goede pctv kaart gebruiken (met ab is wel fijn)
Wij hebben thuis ook zo'n 2e hands tv tuner op een oude bewakingscamera monitor en die doet het goed. Kan volgens mij niet op een vga aansluiting, of het moet met adabter.
namelijk een Philips TV Tuner 7300
namelijk een Philips TV Tuner 7300
http://www.twintek.nl/lcdtv.html
Wel beetje duur maar als je er eenmaal eentje hebt lijkt het me best wel chill, zelfs eentje met componentingangen!
edit: wel de zelfde als in de link die je zelf gaf zie ik net, misschien biedt deze site wat meer informatie
Wel beetje duur maar als je er eenmaal eentje hebt lijkt het me best wel chill, zelfs eentje met componentingangen!
edit: wel de zelfde als in de link die je zelf gaf zie ik net, misschien biedt deze site wat meer informatie
[ Voor 28% gewijzigd door Digital-DNA op 27-10-2003 18:43 ]
Weinig mensen met ervaring dus en 3 die het niet helemaal begrijpen.
@Digital-DNA
Bedankt voor de link. Die hebben tenminste 4 modellen, dat is al heel wat verder dan ik ben gekomen. Jammer genoeg kan ik gewoon geen review vinden
. Maar ik zoek rustig verder. Prijs is in elk geval al € 40,- gezakt aangezien ik aan de Box5 Live genoeg heb
@Digital-DNA
Bedankt voor de link. Die hebben tenminste 4 modellen, dat is al heel wat verder dan ik ben gekomen. Jammer genoeg kan ik gewoon geen review vinden
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Pagina: 1