[PM] Hoezo troll? (part 2 ;))

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

Topicstarter
(overleden)
Waarom krijg ik een -1 (total score) op een reply waar ik iemand alleen maar op een onjuistheid attendeer?

Ik zie niet in hoe dit als Troll bestempeld kan worden:

nieuws: Prijsdaling vertienvoudigt aantal verkochte GameCubes

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=880508

[ Voor 13% gewijzigd door zion op 27-10-2003 15:31 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Het lijkt mij ook geen -1. Maar er staat in dat draadje wel meer op -1 wat dat niet is. Modbaar is het niet meer, dus alleen een PM kan er nog iets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

Topicstarter
(overleden)
polaris schreef op 27 October 2003 @ 15:41:
Het lijkt mij ook geen -1. Maar er staat in dat draadje wel meer op -1 wat dat niet is. Modbaar is het niet meer, dus alleen een PM kan er nog iets aan doen.
Aangezien er hier over het algemeen aangegeven word dat zeuren over moderaties niet gewenst zolang ze nog gemod kunnen worden heb ik dus idd gewacht totdat ze niet meer modbaar waren.

Als er meerdere -1's staan die er niet horen moet er misschien gekeken worden bij welke users dat vandaan komt. (voor zover de bots die lopen dat zelf niet al bijhouden).

Blijft een feit dat ik geen negative beoordelingen wil als dit niet terecht is. (offtopic a la, maar -1 troll gaat er bij mij slecht in)

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
:D er is een misverstand, Een reactie mag hier gemeld worden, echter als deze een uur oud is kan er nog zoveel mee gebeuren aangezien het gros zelf regulerend is, en krijg je dus inderdaad geroep als 'die is nog modbaar' maar na een dagje, hoeft niet eens precies 24 uur te wezen ;) mag je er vanuit gaan dat de reactie als deze scheef gemod is hier geplaatst kan worden :) dan kan de LM force (Molice members) er met kracht nog de juiste beoordeling aangeven. na 48 uur kan echter enkel de powermod nog om moderaties aan te passen. Officieel hebben wij 2 powermods en onofficieel hebben we ook nog een paar Lieve Adjes die powermod status hebben. de laatste groep gebruikt deze rechten echter enkel in uitzonderlijke gevallen als -2 beoordelingen ivm met warez of extreme flames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-10 23:48

botoo

💀 too old to die young

* botoo ziet nog een onwaarschijnlijk grote hoeveelheid potentiele powermoderaties in dat draadje.

. . . word vervolgt . . .

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Wie heeft deze gepowermod? Die is echt geen troll, maar grappig, hoewel +4 natuurlijk te hoog was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

* botoo heeft zich in Prijsdaling vertienvoudigt aantal verkochte GameCubes beperkt tot powermoderaties van minimaal 2 punten.

3>1
2>0
2>0
3>1
3>1
4>1
4>2
3>1

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:13
de 4>1 link is fout denk ik, hier: klik heeft namelijk geen powermoderatie plaatsgevonden :)

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

polaris schreef op 27 October 2003 @ 21:04:
Wie heeft deze gepowermod? Die is echt geen troll, maar grappig, hoewel +4 natuurlijk te hoog was.
wasn't me :+

Ook al kan ik de bedoeling van een grappige opmerking wel herleiden, ik zie er met evenveel moeite de trollerigheid ook wel van in.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

botoo schreef op 28 October 2003 @ 21:04:
[...]

wasn't me :+

Ook al kan ik de bedoeling van een grappige opmerking wel herleiden, ik zie er met evenveel moeite de trollerigheid ook wel van in.
Ik was het ook niet. Via de dsp is het overigens wel te herleiden via een omweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:54
It was me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

Topicstarter
(overleden)
Mag ik jullie in ieder geval hartelijk bedanken voor het verwijderen van de smet op het blazoen van mijn persoon, ik durf weder vier mijn hoofd te heffen in de straten der tweakerland, in de wetenschap dat nimmer weer men zich af zal vragen of het ik was, de brenger der trollen. :)

Powermodjes zijn nobele mensen ;)

systeem

Pagina: 1