10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Het lijkt mij ook geen -1. Maar er staat in dat draadje wel meer op -1 wat dat niet is. Modbaar is het niet meer, dus alleen een PM kan er nog iets aan doen.
Aangezien er hier over het algemeen aangegeven word dat zeuren over moderaties niet gewenst zolang ze nog gemod kunnen worden heb ik dus idd gewacht totdat ze niet meer modbaar waren.polaris schreef op 27 October 2003 @ 15:41:
Het lijkt mij ook geen -1. Maar er staat in dat draadje wel meer op -1 wat dat niet is. Modbaar is het niet meer, dus alleen een PM kan er nog iets aan doen.
Als er meerdere -1's staan die er niet horen moet er misschien gekeken worden bij welke users dat vandaan komt. (voor zover de bots die lopen dat zelf niet al bijhouden).
Blijft een feit dat ik geen negative beoordelingen wil als dit niet terecht is. (offtopic a la, maar -1 troll gaat er bij mij slecht in)
systeem
* botoo ziet nog een onwaarschijnlijk grote hoeveelheid potentiele powermoderaties in dat draadje.
. . . word vervolgt . . .
. . . word vervolgt . . .
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Wie heeft deze gepowermod? Die is echt geen troll, maar grappig, hoewel +4 natuurlijk te hoog was.
wasn't mepolaris schreef op 27 October 2003 @ 21:04:
Wie heeft deze gepowermod? Die is echt geen troll, maar grappig, hoewel +4 natuurlijk te hoog was.
Ook al kan ik de bedoeling van een grappige opmerking wel herleiden, ik zie er met evenveel moeite de trollerigheid ook wel van in.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik was het ook niet. Via de dsp is het overigens wel te herleiden via een omweg.botoo schreef op 28 October 2003 @ 21:04:
[...]
wasn't me
Ook al kan ik de bedoeling van een grappige opmerking wel herleiden, ik zie er met evenveel moeite de trollerigheid ook wel van in.
Mag ik jullie in ieder geval hartelijk bedanken voor het verwijderen van de smet op het blazoen van mijn persoon, ik durf weder vier mijn hoofd te heffen in de straten der tweakerland, in de wetenschap dat nimmer weer men zich af zal vragen of het ik was, de brenger der trollen. 
Powermodjes zijn nobele mensen
Powermodjes zijn nobele mensen
systeem
Pagina: 1