Toon posts:

WSXGA+ projecteren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
WSXGA+ projecteren (beamer)
---------------------------------------
na wat rondsnuffelen op het forum lijkt een 15.4" WSXGA+ scherm mij wel leuk voor Office-toestanden (veel PowerPoint-en), DVDs en Games;
MAAR: wat als je zo'n laptop moet aansluiten op een beamer?
Zal dat ding niet tilt slaan? breedbeeld-ratio voor notebook, en gewone 4:3 voor beamer? Lukt dat wel?
En als je gewoon een PowerPoint presentatie laat lopen, simultaan op LCD en beamer; krijg je dan twee zwarte stroken aan de zijkant van je LCD scherm op de laptop?
Ik overweeg een Dell Latitude D800 (nu nog even klagen bij Dell dat die in ieder land beschikbaar zijn in WSXGA+ versie, maar niet in Belgie/nederland). Maar zorgt dat scherm niet voor COMPATIBILITEITSPROBLEMEN?
(ik heb de andere topics over dit onderwerp al overlopen)

Thx
Cyberdog

---
heeft iemand ervaring met een D800 W(S)(X)GA(+) of een Compaq X1000 of HP nx7000??

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 15:17 ]

• MellyVille1
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-02-2024

MellyVille1

MacBook

anders stel je toch een 4:3 uitgangsresolutie in met PowerStrip

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

huh... op de meeste beamers kun wel aangeven of er een 16:9 of 4:3 singaal ingaat hoor
al is het alleen maar al vanwege alle dvd spelers van tegenwoordig

(je zal wel 2 zwarte stroken krijgen omdat de lcd in de projector standaard 4:3 is)

[ Voor 23% gewijzigd door Fish op 27-10-2003 20:39 ]

Iperf

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als je een monitor, of in dit geval een beamer, aansluit op je D-SUB uitgang herkent Windows deze monitor/beamer meestal wel en kan je gewoon de resolutie veranderen in je display manager naar b.v. 800x600 of 1024x768, een 4:3 resolutie.
Het lijkt mij ook wel dat je nu al je resolutie kan veranderen, die kan je dan gewoon op een 4:3 resolutie zetten. Daar gaat niks bij mis dus. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Laurent op 27-10-2003 20:40 ]

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:47
is geen enkel probleem, doe ik ook met mijn laptop :)

zou hetzelfde zijn als 1280x1024 samen met 1024x768 (5:4 en 4:3) wat ik hier thuis draai met mijn 19" en projector