Wat heeft dat brilletje voor een impact op de fps? Ik ben in bezit van een Creative TNT2 Ultra, maar ervaringen met andere kaarten is ook zeer welkom
Ik heb een CL tnt1 en heb de infrarood versie, maar dat werkt niet, half life ofzo werkt goed, omdat de framerate daar hoog genoeg ligt om een 16 of 20 frames te missen, maar de nieuwe spellen is onmogelijk.
Met 3dmark ging ik van 36 frames naar 26 (als mijn geheugen me niet in de steek laat) het was in ieder geval véél te veel, met een tnt2 moet het wel aanzienlijk beter gaan.
Ik denk dat je hem best kan kopen en dat je er veel lol van zult hebben, maar je moet dan overwegen of je volgende kaart Elsa mag worden, want dan werkt ie het beste.
Mijn volgende wordt waarschijnlijk een Elsa x², maar dat is eigenlijk voornamelijk omdat ik die bril hebt, anders was het waarschijnlijk weer een cl geworden, Elsa's opzet is dus gelukt. (bij mij
)
F.
Met 3dmark ging ik van 36 frames naar 26 (als mijn geheugen me niet in de steek laat) het was in ieder geval véél te veel, met een tnt2 moet het wel aanzienlijk beter gaan.
Ik denk dat je hem best kan kopen en dat je er veel lol van zult hebben, maar je moet dan overwegen of je volgende kaart Elsa mag worden, want dan werkt ie het beste.
Mijn volgende wordt waarschijnlijk een Elsa x², maar dat is eigenlijk voornamelijk omdat ik die bril hebt, anders was het waarschijnlijk weer een cl geworden, Elsa's opzet is dus gelukt. (bij mij
F.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Heb hier Xentor 32 op een 466@525 en 128 Mb ECC-SDRAM. Bij mij was de performance drop in Halflife +/- 4 frames, niet echt gevaarlijk dus.
Is nog gewoon goed speelbaar. Is trouwens niet aan te raden voor multiplayer.. je gaat zo scheel naar je crosshair kijken
Is nog gewoon goed speelbaar. Is trouwens niet aan te raden voor multiplayer.. je gaat zo scheel naar je crosshair kijken
Ik heb een 3D Revelator draaien op een V770, en werkt perfect. UT kan ik nog steeds goed spelen op 1024*768, dus niks om je druk om te maken....