Welk keyword ik op dit moment ook ingeef, ik krijg continu dezelfde results. De eerste topics die hij laat zien beginnen allemaal met [showcase] ... ?
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:05
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Als je nu eens zelf dat linkje doorleest dan zie je dat het opgelost zou moeten zijn en dit probleem wordt daar niet eens genoemd.
Kortom, uw linkje wordt -1 overbodig gemod.
typ inderdaad iets random in en je krijgt een paar topics met showcase te zien
Dan zal je het woord showcase in je zoekopdracht hebbennotgib schreef op 27 October 2003 @ 14:59:
Welk keyword ik op dit moment ook ingeef, ik krijg continu dezelfde results. De eerste topics die hij laat zien beginnen allemaal met [showcase] ... ?
ik krijg nu deze melding:
Hij doet er ook een minuut over om te zoeken en daarna krijg ik geen resultaten te zien. Alleen een lege lijst...Er zijn ongeveer 168 resultaten, verdeeld over 2 pagina's, op deze pagina zijn 100 niet weergegeven vanwege rechtenconflicten.
Het werkt hier werkelijk perfect, zonder vreemde meldingen en een volle result-lijst
tweakers.net asp xmlACM schreef op 28 oktober 2003 @ 11:31:
keywords?
edit:
Hmmz nu doet tie et opeens wel... wtf
Hmmz nu doet tie et opeens wel... wtf
[ Voor 8% gewijzigd door Kix@$$ op 28-10-2003 11:33 ]
Ook ik heb een probleem met de search en deze is browser afhankelijk!
Ik werk hier met een Mac OS 9.2.2 IE 5.1.6
Als ik ga zoeken post die me keyword niet naar 't forum.
Dus als ik zoek. Laat die alles zien. en niet een selectie van wat ik.
Onder Mozilla werkt het wel goed.
Ps. soms krijg ik andere kleuren in me venster. zwarte balken enzo. Zal wel aan de mac IE voor de mac liggen
Als ik ga zoeken post die me keyword niet naar 't forum.
Dus als ik zoek. Laat die alles zien. en niet een selectie van wat ik.
Onder Mozilla werkt het wel goed.
Ps. soms krijg ik andere kleuren in me venster. zwarte balken enzo. Zal wel aan de mac IE voor de mac liggen
Ik snap heel weinig van wat je daar nou vertelt wica, dat probleem met zwarte balken zou trouwens wel enens verholpen kunnen zijn met een ctrl+f5 (harde refresh.
Maar ik begrijp niet wat er wel en niet lukt in jouw IE?
Maar ik begrijp niet wat er wel en niet lukt in jouw IE?
Dit is raar (of snap ik het zelf niet) :
Ik zoek op Poster met als input Xymox
Als ik sorteer op laatste reactie, dan krijg ik 216 hits over 8 pagina's
Als ik sorteer op topic start, dan krijg ik 203 hits over 7 pagina's
Als ik sorteer op topic start omgekeerd, dan krijg ik 132 hits over 5 pagina's
Grappig (maar niet leuk) is dat mijn laatste post van vandaag er niet tussen staat.
Ik vind dit erg vervelend omdat in MyReact er geen post history weergegeven kan worden en ik niet uit mijn hoofd weet op welke threads ik gereageerd heb. Via search zou je het kunnen achterhalen, maar zoals ik hierbij heb opgemerkt werkt het niet.
Wanneer krijgt MyReact de post history weer terug ?
Als ik sorteer op laatste reactie, dan krijg ik 216 hits over 8 pagina's
Als ik sorteer op topic start, dan krijg ik 203 hits over 7 pagina's
Als ik sorteer op topic start omgekeerd, dan krijg ik 132 hits over 5 pagina's
Grappig (maar niet leuk) is dat mijn laatste post van vandaag er niet tussen staat.
Ik vind dit erg vervelend omdat in MyReact er geen post history weergegeven kan worden en ik niet uit mijn hoofd weet op welke threads ik gereageerd heb. Via search zou je het kunnen achterhalen, maar zoals ik hierbij heb opgemerkt werkt het niet.
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Je kunt ook klikken op je eigen naam (zowel naast je post als bij de tekst 'Hoi ..., je laatste sessie begon...'), dat brengt je in jouw geval op deze pagina, waar je posts van vandaag ook bijstaan.Xymox schreef op 29 October 2003 @ 13:44:
Dit is raar (of snap ik het zelf niet) :
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Jelle Niemantsverdriet op 29-10-2003 14:27 ]
Ahaaaa, dat is een goede tip. Die wist ik nog niet te vinden....Jelle Niemantsverdriet schreef op 29 October 2003 @ 14:24:
[...]
Je kunt ook klikken op je eigen naam (zowel naast je post als bij de tekst 'Hoi ..., je laatste sessie begon...'), dat brengt je in jouw geval op deze pagina, waar je posts van vandaag ook bijstaan.
Inderdaad is dat wat ik wil, thx !
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Xymox: de zoekmachine wordt elke nacht geindexeerd, dus wijzigingen van vandaag zie je pas morgen.
De verschillen in aantallen zijn omdat de zoekmachine niet alle gevonden entries compleet verwerkt, met als gevolg dat ie een schatting geeft voor het aantal ipv de werkelijke hoeveelheid. Afhankelijk van de sortering moet ie echter wel alle (of een groter deel van de) records verwerken, met als gevolg dat ie een betere schatting geeft.
Als je doorbladert naar het eind krijg je (ik iig) in alle gevallen 217 resultaten.
De verschillen in aantallen zijn omdat de zoekmachine niet alle gevonden entries compleet verwerkt, met als gevolg dat ie een schatting geeft voor het aantal ipv de werkelijke hoeveelheid. Afhankelijk van de sortering moet ie echter wel alle (of een groter deel van de) records verwerken, met als gevolg dat ie een betere schatting geeft.
Als je doorbladert naar het eind krijg je (ik iig) in alle gevallen 217 resultaten.
@ACM
als er maar 22 zijn....
Later als je op 1 klikt dan is het probleem weg..
Snap het niet helemaal.
Vond het ook niet waard om hiervoor speciaal een topic te openen, vandaar dat ik het in dit topic post
Foutje of bug... Er zijn 22 resultaten maar 30 kunnen niet worden weergegevenEr zijn 22 resultaten, verdeeld over 1 pagina's, op deze pagina zijn 30 niet weergegeven vanwege rechtenconflicten.
Er is gezocht op: login script NT4.0
Woord frequenties: login: 9446, script: 35716, NT4: 7479, 0: 144760
Database van 801709 documenten doorzocht in 9,056s.
Later als je op 1 klikt dan is het probleem weg..
Nu doet hij het wel als je op 1 drukt...Er zijn 22 resultaten, verdeeld over 1 pagina's, op deze pagina zijn 8 niet weergegeven vanwege rechtenconflicten.
Er is gezocht op: login script NT4.0
Woord frequenties: login: 9446, script: 35716, NT4: 7479, 0: 144760
Database van 801709 documenten doorzocht in 0,129s.
Snap het niet helemaal.
Vond het ook niet waard om hiervoor speciaal een topic te openen, vandaar dat ik het in dit topic post
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Verwijderd
Beetje off-topic
De search doet het wel prima, ic de resultaten. Maar het gebeurt vaak als ik een gevonden topic wil inzien dat ik het een paar keer moet proberen voordat hij de pagina weergeeft. Dus de melding komt steeds"kan pagina niet weergeven". Dit gebeurt vanaf meerdere plekken waar ik internet (zit nu in een datacentrum en die is 100% betrouwbaar). Dus het ligt niet aan mijn chello dat er pagina's kwijraken. Zit al een tijdje te speuren maar ik ben nog niet zo'n melding van anderen tegengekomen en ik kan je vertellen dat het zwaar irritant is.
Edit: mijn gebrek aan koffie begint qua spelling me zwaar parten te spelen.
Overigens gold dit niet voor alle topics, sommige doen het vrijwel probleemloss. Anderen blijven problemen geven.
Edit2:nog een keer fouten gemaakt
De search doet het wel prima, ic de resultaten. Maar het gebeurt vaak als ik een gevonden topic wil inzien dat ik het een paar keer moet proberen voordat hij de pagina weergeeft. Dus de melding komt steeds"kan pagina niet weergeven". Dit gebeurt vanaf meerdere plekken waar ik internet (zit nu in een datacentrum en die is 100% betrouwbaar). Dus het ligt niet aan mijn chello dat er pagina's kwijraken. Zit al een tijdje te speuren maar ik ben nog niet zo'n melding van anderen tegengekomen en ik kan je vertellen dat het zwaar irritant is.
Edit: mijn gebrek aan koffie begint qua spelling me zwaar parten te spelen.
Overigens gold dit niet voor alle topics, sommige doen het vrijwel probleemloss. Anderen blijven problemen geven.
Edit2:nog een keer fouten gemaakt
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 11:31 ]
Uiteraard heb ik eerst even RBF doorgenomen (of hoe kort je dit forum af... hmm.. mss ook ff de FAQ doornemen
), maar deze zag ik nog niet staan (hoewel hij mij wel snel opviel). Als je, zoals hierboven aangegeven, op je eigen naam klikt, dan krijg je een mooi lijstje, maar het tellen van de resultaten gaat dan mis: "Er zijn resultaten, verdeeld over pagina's."
Die stelling is uiteraard altijd waar, dus misschien is dit iets tijdelijks totdat de boel weer werkt? In ieder geval, bij deze even gemeld.
Die stelling is uiteraard altijd waar, dus misschien is dit iets tijdelijks totdat de boel weer werkt? In ieder geval, bij deze even gemeld.
Wij onderbreken deze thread voor reclame:
http://kalders.be
Dit heb ook, als ik Opera 6.0 gebruik op de Mac dan werkt de search wel.wica schreef op 29 oktober 2003 @ 10:49:
Ook ik heb een probleem met de search en deze is browser afhankelijk!
GrimaceODespair schreef op 31 oktober 2003 @ 07:42:
Uiteraard heb ik eerst even RBF doorgenomen (of hoe kort je dit forum af... hmm.. mss ook ff de FAQ doornemen)
offtopic:
BUG
BUG
Dat kan twee redenen hebben, deze: Loadbalancer oorzaak van Document contains no data-problemenVerwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 11:25:
Beetje off-topic
of het feit dat oude topics niet in het geheugen zitten van de database, waardoor ze op de disk opgezocht moeten worden en daarna "tot overmaat van ramp" ook nog eens compleet opnieuw de rml-parsing ondergaan en je browser dat zo lang vindt duren dat ie de verbinding maar afbreekt (vooral IE heeft daar een handje van).
"werkt niet", "werkt wel" zijn nogal onduidelijk, als de problemen nu nog steeds bestaan zal je toch echt zo duidelijk mogelijk moeten aangeven wat er precies niet aan werktnotgib schreef op 05 november 2003 @ 12:02:
Dit heb ook, als ik Opera 6.0 gebruik op de Mac dan werkt de search wel.
@ACM. Mijn excusses als eerst voor mijn late reactie
Zal't duidelijker proberen uit te leggen.
Ik ga met IE op de Mac naar http://gathering.tweakers.net/forum/find
Bij trefwoorden geef ik bv in "linux ldap postfix"
en dan op "Zoek" klik. Dan herlaad die de pagina.
Dan zie ik een x antal topic.
1 van de topic's
Terwijl als ik in Mozilla zoek. Met de zelfde trefwoorden. Staat er
Hopelijk heb ik 't nu beter uit gelegt.
Ps. is er een mogelijkheid. Om een E-mail te krijgen als men gereageerd heeft in een topic. Waar ik bv. ook een reactie in gezet heb?
1 van de topic's
Let op wat er bij 'document matched:' staat. Niets dus.Goed, in navolging van de rest Enkele voorbeelden. Meer te vinden op mijn site klikbaar: Epcot Panorama, genomen in Disneyland Florida (2 foto's aan elkaar geplakt) Gemaakt in Thailand
Similar pages..., document matched:
En maar 35 resultaten ivm. 472835 resultaten in IEdocument matched: linux,ldap,postfix
Hopelijk heb ik 't nu beter uit gelegt.
Ps. is er een mogelijkheid. Om een E-mail te krijgen als men gereageerd heeft in een topic. Waar ik bv. ook een reactie in gezet heb?
Al enig idee wanneer bovenstaand probleem verholpen is?
i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
Het is heel simpel. Ik gebruik Macos 9.2.2 met Internet Explorer 5.1.7 als ik in search een keyword ingeef krijg ik altijd dezelfde resultaten, namelijk;ACM schreef op 05 november 2003 @ 13:05:
"werkt niet", "werkt wel" zijn nogal onduidelijk, als de problemen nu nog steeds bestaan zal je toch echt zo duidelijk mogelijk moeten aangeven wat er precies niet aan werkt
[showcase] Mijn assorti Acid_Burn 6 12-10-2003 22:31
[showcase] vakantie pics UrtQuake 3 27-10-2003 23:22
[Showcase] Oostvaardersplassen mrknowitall 4 14-10-2003 18:49
Het maakt niet uit welk keyword, of combinatie van keywords, ik gebruik ik krijg altijd een lijst resultaten beginnend met deze 3.
Gebruik ik echter Opera 6.0 in macos 9.2.2 dan werkt de search wel, in de zin dat het keyword wat ik ingeef, deugdelijke resultaten geef waar ik wat mee kan.
Hoop dat het nu wat duidelijker is.
ik kan me toch haast niet voorstellen dat de Omega searchengine iets van browserchecking doet, ik vind dit een erg vreemd verhaal. Het klinkt bij mij alsof je browser elke keer een pagina uit z'n cache laat zien ofzo
Intentionally left blank
Noch Omega, noch Xapian heeft contact met de buitenwereld, en heeft dus echt geen idee wie er met welke browser een request doet.crisp schreef op 07 november 2003 @ 11:59:
ik kan me toch haast niet voorstellen dat de Omega searchengine iets van browserchecking doet, ik vind dit een erg vreemd verhaal. Het klinkt bij mij alsof je browser elke keer een pagina uit z'n cache laat zien ofzo
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Heb het thuis gisteren ook aan de hand gehad, dat een bepaalde search niet werkte in FireBird, maar wel in IE6 (en alleen die bepaalde search). Had misschien beter meteen de bug gesupport, want meer details weet ik even niet, behalve dat FireBird alleen de header binnenhaalde tot vlak boven de gele navigatiebalk.
Heb verzuimd om in de code te kijken of ie echt niets binnenhad. Want het zou natuurlijk ook gewoon een css-probleem kunnen zijn (maar afgaand op de andere posts weer niet) . Als ik eraan denk (geheugen = zeef), zal ik straks nog eens proberen thuis
Heb verzuimd om in de code te kijken of ie echt niets binnenhad. Want het zou natuurlijk ook gewoon een css-probleem kunnen zijn (maar afgaand op de andere posts weer niet) . Als ik eraan denk (geheugen = zeef), zal ik straks nog eens proberen thuis
Yep, ik hier ook: OS 9.2.2 > Iexplore 5.1.7notgib schreef op 07 november 2003 @ 11:38:
Het is heel simpel. Ik gebruik Macos 9.2.2 met Internet Explorer 5.1.7 als ik in search een keyword ingeef krijg ik altijd dezelfde resultaten, namelijk;
[showcase] Mijn assorti Acid_Burn 6 12-10-2003 22:31
[showcase] vakantie pics UrtQuake 3 27-10-2003 23:22
[Showcase] Oostvaardersplassen mrknowitall 4 14-10-2003 18:49
Heb de cache geleegd, alles refreshed etc. etc.
Onder OS X geen problemen met search.
Obviously you're not a golfer
Die 472835 duidt er, imho, op dat je een foute query opgaf of op een of andere manier een query zonder zoektermen, met als gevolg dat de searchengine gewoon willekeurig "alle" resultaten aan je aanreikte...wica schreef op 05 november 2003 @ 13:58:
@ACM. Mijn excusses als eerst voor mijn late reactie
1 van de topic's
[...]
Let op wat er bij 'document matched:' staat. Niets dus.
[...]
En maar 35 resultaten ivm. 472835 resultaten in IE
Er zijn namelijk maar zo'n 50k documenten met het woord linux erin en ldap en postfix komen veel minder vaak voor, dus meer dan 55k documenten zul je niet terug kunnen krijgen als je een OR-search doet, met een AND-search moet je iets van 30a40 documenten terugkrijgen, jouw 35 klopt daar dus prima mee.
Oftewel, er wordt geen zoekopdracht opgestuurd, of er wordt een foute opdracht gegenereerd, maar dat laatste wordt als het goed is afgevangen, dus blijft het eerste over...
Zie je na de zoekopdracht nog de termen in het zoekveld?
Nee, want dan zouden we rond de 1 miljoen mails per dag moeten verzenden...Ps. is er een mogelijkheid. Om een E-mail te krijgen als men gereageerd heeft in een topic. Waar ik bv. ook een reactie in gezet heb?
Welke van de bovenstaande problemen doel je op?Demon_Eyez schreef op 07 november 2003 @ 11:33:
Al enig idee wanneer bovenstaand probleem verholpen is?
Hoeveel resultaten claimt de searchengine gevonden te hebben?notgib schreef op 07 november 2003 @ 11:38:
Het is heel simpel. Ik gebruik Macos 9.2.2 met Internet Explorer 5.1.7 als ik in search een keyword ingeef krijg ik altijd dezelfde resultaten, namelijk;
En zie je na de zoekopdracht gegeven te hebben de zoektermen nog in het zoekveldje?
Zien jullie met deze url wel resultaten?
deze search
deze search
[ Voor 93% gewijzigd door ACM op 07-11-2003 12:38 ]
Firebird komt er niet door, en wel waarschijnlijk door het feit dat er midden in de pagina </html> staat ...
Ik vermoed dat de URL te lang wordt. Het is immers een GET-form, en ik deed net zoeken met 1 keyword en kreeg een result URL inclusief GET parameters van 314 karakters. Ik meen dat oudere browsers (waaronder MAC-IE) een beperking hebben van 256 karakters
Intentionally left blank
Huh?
D'r komt na de html-afsluiting idd (standaard-gezien foutief) nog wat statistiekjes, maar daar heeft nog geen enkele browser problemen mee gehad en zeker firebird niet.
D'r komt na de html-afsluiting idd (standaard-gezien foutief) nog wat statistiekjes, maar daar heeft nog geen enkele browser problemen mee gehad en zeker firebird niet.
Midden op de pagina is wel wat overdreven, er staat </html> voor de stats helemaal onderaan op de pagina. Overigens werkt de search prima in mijn Firebird 0.7, ik krijg de goeie resultaten te zien 
edit:
spuit 11
spuit 11
[ Voor 5% gewijzigd door Rafe op 07-11-2003 12:56 ]
crisp schreef op 07 november 2003 @ 12:53:
Ik vermoed dat de URL te lang wordt. Het is immers een GET-form, en ik deed net zoeken met 1 keyword en kreeg een result URL inclusief GET parameters van 314 karakters. Ik meen dat oudere browsers (waaronder MAC-IE) een beperking hebben van 256 karakters
Zou wel bijzonder zijn als ze dan met Mac-IE afwijkenInternet Explorer has a maximum uniform resource locator (URL) length of 2,083 characters, with a maximum path length of 2,048 characters. This limit applies to both POST and GET request URLs.
[...]
The information in this article applies to:
* Microsoft Internet Explorer (Programming) 4.0
* Microsoft Internet Explorer (Programming) 4.01
* Microsoft Internet Explorer (Programming) 4.01 SP1
* Microsoft Internet Explorer (Programming) 4.01 SP2
* Microsoft Internet Explorer (Programming) 5
* Microsoft Internet Explorer (Programming) 5.01
* Microsoft Internet Explorer (Programming) 5.5
pak een Mac en probeer het; Mac-IE wijkt idd behoorlijk af van de windows IE (compleet andere engine, ook ontwikkeld door een seperaat team toendertijd), en ik weet bijna zeker dat dit de oorzaak is. Ik zal er eens een google op loslaten.ACM schreef op 07 november 2003 @ 12:57:
[...]
[...]
Zou wel bijzonder zijn als ze dan met Mac-IE afwijken
Intentionally left blank
ja, ik krijg de resultaten beginnend met;
[Linux]Bomen.. Bos... email?
[auth] users in een database
Probleempje met installatie Cyrus-IMAP
- Er zijn ongeveer 492090 resultaten, verdeeld over 19684 pagina's, op deze pagina zijn 492065 niet weergegeven vanwege rechtenconflicten.Hoeveel resultaten claimt de searchengine gevonden te hebben?
En zie je na de zoekopdracht gegeven te hebben de zoektermen nog in het zoekveldje?
- Zoektermen verdwijnen na het geven van de zoekopdracht.
Maar... de zoektermen staan vooraan in de get-url, dus zelfs als ie alle filters enzo eraf knipt, dan nog horen er wat zoektermen doorgegeven te worden??crisp schreef op 07 november 2003 @ 13:02:
pak een Mac en probeer het; Mac-IE wijkt idd behoorlijk af van de windows IE (compleet andere engine, ook ontwikkeld door een seperaat team toendertijd), en ik weet bijna zeker dat dit de oorzaak is. Ik zal er eens een google op loslaten.
Vooral ook gezien het feit dat het domweg aanklikken van een prefab-zoeklink wel werkt?
Dan zou Mac-IE gewoon er de brui aangeven als ie een link van meer dan 256 chars moet genereren??
Ik heb het over hetzelfde probleem als Wica dus:
Het maakt niet uit welke zoekterm ik invul telkens een overzichtspagina met dezelfde topics. Ik kwam erachter toen ik zocht op "KX7-333" en "Barton"Zal't duidelijker proberen uit te leggen.
1 van de topic's
quote:
Goed, in navolging van de rest Enkele voorbeelden. Meer te vinden op mijn site klikbaar: Epcot Panorama, genomen in Disneyland Florida (2 foto's aan elkaar geplakt) Gemaakt in Thailand
Similar pages..., document matched:
Let op wat er bij 'document matched:' staat. Niets dus.
472835 resultaten in IE
Ook ik werk op een Mac met systeem 9.2.1 en IE 5.1.5 for mac
[ Voor 5% gewijzigd door Demon_Eyez op 07-11-2003 13:18 ]
i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
Ok, nieuwe zoekquery, van 2009 karakters (humm... ook kritische lengte voor gewone IEs)
lange query
Ik heb de zoekwoorden expres achteraan gezet.
lange query
Ik heb de zoekwoorden expres achteraan gezet.
misschien kapt hij de hele querystring er wel af?ACM schreef op 07 november 2003 @ 13:14:
[...]
Maar... de zoektermen staan vooraan in de get-url, dus zelfs als ie alle filters enzo eraf knipt, dan nog horen er wat zoektermen doorgegeven te worden??
Vooral ook gezien het feit dat het domweg aanklikken van een prefab-zoeklink wel werkt?
Dan zou Mac-IE gewoon er de brui aangeven als ie een link van meer dan 256 chars moet genereren??
Intentionally left blank
Daar zeg je zowat.crisp schreef op 07 november 2003 @ 13:19:
misschien kapt hij de hele querystring er wel af?
Heren macgebruikers:
Wat voor url zien jullie bovenin je IE-venster nadat je een zoekopdracht hebt uitgevoerd?
Is dat een vergelijkbaar met wat ik hier al twee keer heb lopen posten? Of is dat enkel http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword ?
Als ik zoek op "KX7-333 Barton"ACM schreef op 07 november 2003 @ 13:23:
[...]
Daar zeg je zowat.
Heren macgebruikers:
Wat voor url zien jullie bovenin je IE-venster nadat je een zoekopdracht hebt uitgevoerd?
Is dat een vergelijkbaar met wat ik hier al twee keer heb lopen posten? Of is dat enkel http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword ?
In m'n IE-venter staat Got - find Power by React
Bij adres regel staat: http://gathering.tweakers...hitstart?action=find&data%
5Bsearchtype%5D=search&data%5Bq%5D=kx7-333+Barton&data%5Bboolean%
5D=AND&data%5Bposter%5D=&data%5Btopicstarter%5D=&data%5Border%
5D=relevance&data%5Bage_start%5D=&data%5Bage_end%5D=&data%
5Btopicstatus%5D=&data%5Bsearchtimeout%5D=15&data%5Bsearch%
5D=Zoek&data%5Bfirst%5D=&data%5Bxq%5D=linux.ldap.postfix.&data%
5BxFILTERS%5D=XF1-XF10-XF11-XF12-XF13-XF14-XF15-XF16-XF19-XF2-
XF21-XF22-XF23-XF24-XF25-XF26-XF3-XF32-XF33-XF4-XF43-XF5-XF51-
XF52-XF53-XF6-XF7-XF70-XF8-XF9---O&data%5BxDB%5D=default
Of bedoel je dat niet?
@ crisp als ik jouw test-links van hierboven gebruik en aan het eind van de url KX7-333+Barton tik kan ik weer wel zoeken en krijg ik de juiste obverzichtspagina te zien
[ Voor 72% gewijzigd door Demon_Eyez op 07-11-2003 13:49 ]
Op deze manier werkt de search wel
http://gathering.tweakers...hitstart?action=find&dataHeren macgebruikers:
%5Bsearchtype%5D=search&data%5Bq%5D=usb-hub&data%5Bboolean
%5D=OR&data%5Bposter%5D=&data%5Btopicstarter%5D=&data%5Border
%5D=relevance&data%5Bage_start%5D=&data%5Bage_end%5D=&data
%5Btopicstatus%5D=&data%5Bsearchtimeout%5D=15&data%5Bsearch
%5D=Zoek
ok, duidelijk - het is dus de #hitstart in de action - IE mac plakt de searchstring erachter waardoor de browser denkt dat het geheel een hash is
Intentionally left blank
http://gathering.tweakers.../keyword#hitstart?action=ACM schreef op 07 november 2003 @ 13:23:
[...]
Heren macgebruikers:
find&data%5Bsearchtype%5D=search&data%5Bq%5D=matrix+revolutions
&data%5Bboolean%5D=AND&data%5Bposter%5D=&data%5Btopicstarter%
5D=&data%5Border%5D=relevance&data%5Bage_start%5D=&data%5Bage_end
%5D=&data%5Btopicstatus%5D=&data%5Bsearchtimeout%5D=15&data%
5Bsearch%5D=Zoek
[ Voor 4% gewijzigd door notgib op 07-11-2003 16:09 ]
@ACM:
yep die url werkt.
En verder. Ik heb exact de zelfde search uit gevoerd in Mozilla als in IE. Dus geen OR of AND optie veranderd
deze uri:
http://gathering.tweakers...word#hitstart?action=find
&data%5Bsearchtype%5D=search&data%5Bq%5D=linux+ldap+postfix
&data%5Bboolean%5D=OR&data%5Bposter%5D=&data%5Btopicstarter%5D=
&data%5Border%5D=relevance&data%5Bage_start%5D=
&data%5Bage_end%5D=&data%5Btopicstatus%5D=
&data%5Bsearchtimeout%5D=15&data%5Bsearch%5D=Zoek&bogus=
&data%5Bfirst%5D=linux%2Bldap%2Bpostfix&data%5Bxq%5D=linux.ldap.postfix.
&data%5BxFILTERS%5D=XF1-XF10-XF11-XF12-XF13-XF14-XF15-XF16-XF19-XF2-
XF21-XF22-XF23-XF24-XF25-XF26-XF3-XF32-XF33-XF4-XF43-XF5-XF51-XF52-XF53-
XF6-XF7-XF70-XF8-XF9---O&data%5BxDB%5D=default
En verder Mac IE heeft wel meerdere dingen anders dan die van windows.
/edit aub
yep die url werkt.
En verder. Ik heb exact de zelfde search uit gevoerd in Mozilla als in IE. Dus geen OR of AND optie veranderd
deze uri:
http://gathering.tweakers...word#hitstart?action=find
&data%5Bsearchtype%5D=search&data%5Bq%5D=linux+ldap+postfix
&data%5Bboolean%5D=OR&data%5Bposter%5D=&data%5Btopicstarter%5D=
&data%5Border%5D=relevance&data%5Bage_start%5D=
&data%5Bage_end%5D=&data%5Btopicstatus%5D=
&data%5Bsearchtimeout%5D=15&data%5Bsearch%5D=Zoek&bogus=
&data%5Bfirst%5D=linux%2Bldap%2Bpostfix&data%5Bxq%5D=linux.ldap.postfix.
&data%5BxFILTERS%5D=XF1-XF10-XF11-XF12-XF13-XF14-XF15-XF16-XF19-XF2-
XF21-XF22-XF23-XF24-XF25-XF26-XF3-XF32-XF33-XF4-XF43-XF5-XF51-XF52-XF53-
XF6-XF7-XF70-XF8-XF9---O&data%5BxDB%5D=default
En verder Mac IE heeft wel meerdere dingen anders dan die van windows.
/edit aub
[ Voor 85% gewijzigd door wica op 07-11-2003 16:49 ]
@Wica
Zou je misschien effe wat enters in de url willen gooien... dit is RSI bevorderend
Zou je misschien effe wat enters in de url willen gooien... dit is RSI bevorderend
edit:
Thanks!
Thanks!
[ Voor 45% gewijzigd door RèLF op 07-11-2003 16:58 ]
lokaal hebben we die #hitstart er al uit gesloopt, zou binnenkort dus opgelost moeten zijn
Intentionally left blank
Weet nu te minste wat ik kan doen. Om met de search te werken.
Mozilla draaid jammer genoeg niet lekker op de mac. keyboard locking enzo
Mozilla draaid jammer genoeg niet lekker op de mac. keyboard locking enzo
Ben benieuwd... op dit moment werkt hij nog steeds niet.crisp schreef op 07 november 2003 @ 16:34:
lokaal hebben we die #hitstart er al uit gesloopt, zou binnenkort dus opgelost moeten zijn
suc6
Na een kleine 11 dagen. Dat de oplosssing is gevonden. Is deze bug nog niet opgelost.
Used a reminder
Used a reminder
Intentionally left blank
Verwijderd
Lichtelijk OT wellicht, maar is er (tiijdelijk) ook een manier om te zoeken op datum topicstart (ik zit ook vaak met een Mac OS9.2.2. en IE 5.1.7 op internet)? Die link 'zonder hash' werkt wel, lijk het, maar naast het feit dat ik toch wel vreemde resultaten kriijg (veel te veel hits in ieder geval) staat alles door elkaar. Kan ik de opdrachtregel op een of andere manier aanpassen dat ik wel gewoon kan zoeken, zonder het formulier te gebruiken, zeg maar...? Beter is het natuurlijk als het (heel vreemde) probleem écht wordt opgelost...
Ik had al ergens een topic geopend omdat ik teveel resultaten kreeg (ik had toen nog niet door dat de search voor mij dus niet werkte) dus de lezers daarvan zullen wel denken: waar heeft 'ie het over...!
Ik had al ergens een topic geopend omdat ik teveel resultaten kreeg (ik had toen nog niet door dat de search voor mij dus niet werkte) dus de lezers daarvan zullen wel denken: waar heeft 'ie het over...!
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2003 15:23 ]
lokaal nu echt fixed, binnenkort online
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()