Toon posts:

Knipperende ledjes

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor een bedrijf waar ik stage loop is het volgende probleem voorgekomen.
Elke desktop heeft zoals gewoonlijk een HD ledje en een voeding ledje op de behuizing zitten.De hd led laat harde schijf activiteiten zien en de led met het lampje laat zien of je voeding heb ja of nee.zo niet dan brand die niet.
Nou hebben we bijv. Dell workstations (speciaal voor CAD tekenaars) met vier ledjes die op verschillende manieren kunnen knipperen zodat de gebruiker weet wat er aan de hand is.
Maar nu is het probleemp(je) dat bij een compaq deskpro de twee ledjes constant knipperen terwijl er niks voor is ingesteld.Hoe kan het dat je ledjes van je pc zomaar constant tezamen knipperen????Waar lig dat aan?

Op de site hp.nl kan ik niks vinden(doe je compaq.nl wordt je automatisch gelinkt naar hp)
En het is een Compaq deskpro p2 of 3.Serienummer is allemaal niet niet nodig.Het is een simpel probleem enkel kan ik er geen verklaring voor geven.En in de maunual staat ook niets zinnigs.
Alvast bedankt.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hoe weet jij dat serienummers e.d. niet nodig zijn :?

Je geeft niet aan:

- exact welke PC het hier om gaat
- of het verder goed werkt of niet (IS het überhaupt een probleem :? )
- met welke zoektermen je gezocht hebt (www.hp.com of Google)
- wat er dan wel in die manual staat (link :o )

Als het zo'n simpel probleem was had je het antwoord zelf al gevonden, wij zijn niet helderziend en kunnen dus iig helemaal niets met de info die je (niet) geeft.

/info - dicht

Oslik blyat! Oslik!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Met dank aan riffic alsnog een antwoord (wel zo handig voor de knowledgebase) :)

http://h18000.www1.hp.com...bs/illustrated_parts_map/

Overzicht van alle compaq pc's met een tabel waarin de diagnose LED's uitgelegd worden. Voorbeeld (voor jouw pc kunnen de betekenisen dus anders zijn, zie de link):

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/13389/full.gif

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.