Toon posts:

C++ builder 6 koppelen aan acces

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi..

ik heb een vraagje wie kan me helpen met een voorbeeld hoe ik C++ kan koppelen aan een acces DB waar ik gegevens in kan opslaan uithalen en wijzigen.. ik kom er echt niet uit heb al veel dingen uitgeprobeerd maar loop steeds vast..

bijvoorbaat bedank..

weet dat ie in het verkeerde pagina staat maar progameren en zo die kan ik niet openen....

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08 15:43
offtopic:
Waarom zou je die dan niet kunnen openen? Dat is dan nog eigenlijk geen excuus om het hier te posten, opsomtopics horen ook niet in SG omdat je nog niet in de HK kan.

En volgens mij moet je gewoon een C++-boek open of eentje online lezen, want het enige wat er volgens mij te doen valt voor zoiets, is een connectie openen, query uitvoeren en eventueel de resultaten uitlezen. [google=c++ access connection query]

Skat! Skat! Skat!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:34

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 14:47:
[...]
weet dat ie in het verkeerde pagina staat maar progameren en zo die kan ik niet openen....
:? (probeer eens een harde refresh of gooi je cache leeg en resubmit je prefs eens - zal wel met de nieuwe forumsoftware te maken hebben)

anyway, ik heb niet het idee dat je zelf al veel geprobeerd of gezocht hebt. Mocht je straks toch in P&W kunnen komen, lees dan aldaar eerst de FAQ even en met name de quickstart over waar je topic aan moet voldoen...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.