Toon posts:

RODE kruizen ipv figuur/plaatje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok mensen deze is een leuke,

Met office 97 en soms ook met office 2000 (97 wordt nog steeds gebruikt op mijn stage bedrijf die bezig zijn met testen van2003 dus ze moeten nog even) komt het probleem voor dat gebruikers plaatjes en of figuren invoegen in hun document.Nou een specifieke gebruiker heeft het probleem met topografische kaarten die hij dan ingevoegd heb.Hij heetf ze via bewerken - figuur invoegen - uit bestand .....ingevoegd maar ook gewoon met simpel knippen en plakken of kopieren en plakken.Zoals jullie zelf weten mag het niet gebeuren op deze manier dat die plaatjes na een tijdje niet meer worden weergegeven.Ipv het plaatje staat er een dikke rode kruis.Het is toch onwaarschijnlijk dat als je knip en plakt of kopieer dat ie dan toch de "link"meeneem waarvan je het plaatje heb?(verwijzing van het plaatje van een ander document..).
Met hyperlink kan ik het me iets voorstellen maar van een bestaand bestand bijvoorbeeld knipen en dan plakken en dat ie dan na enkele dagen niet meer weergegeven word.

op de helpdeks van het bedrijf is het bekend en ze hebben ook een brief gehad van microsoft.Hun zeggen dat het een bug is in office. Die heel zelden voorkomt maar er wel inzit.Heeft iemand informatie hierover en misschien een oplossin?
bedankt

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Waarschijnlijk zijn de images te groot voor het geheugen, om zodoende ruimte te besparen worden ze niet weergegeven.

Is bij mij iig een bekend probleem bij verslagen waar veel en grote objecten in worden geïmporteerd. Ik zou je aan willen raden om voor dergelijke verslagen LaTeX te gebruiken.

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;162349

WD97: Picture Displayed as Red "X" in Document

Bloed, zweet & koffie