Toon posts:

User kan geen word draaien

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier op een NT netwerk, en als ik een user aanmaak mag deze geen word, excel etc etc draaien, het is wel geinstalleer op de pc zelf het gaat er alleen om dat ie die laatste settings even goed zet, zoals naam enzo

zodra ik op excel.exe klik springt er heel snel een schermpje op met preparing to install en dan kapt ie ermee.

Iemand een oplossing ?

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:00
Verwijderd schreef op 27 oktober 2003 @ 14:26:
Ik zit hier op een NT netwerk, en als ik een user aanmaak mag deze geen word, excel etc etc draaien, het is wel geinstalleer op de pc zelf het gaat er alleen om dat ie die laatste settings even goed zet, zoals naam enzo

zodra ik op excel.exe klik springt er heel snel een schermpje op met preparing to install en dan kapt ie ermee.

Iemand een oplossing ?
1 x inloggen als administrator en dan 1 office applicatie uitvoeren (ik doe altijd outlook).

dan werkt het bij mij altijd wel.

offtopic:
dit is geen pns, maar een SA vraag naar mijn idee

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Verwijderd

Topicstarter
hmm dat lijkt het probleem niet te zijn. Want op andere users kan ik word gewoon gebruiken op deze computer.

Het gaat alleen om deze gebruiker, en alle gebruikers die ik aanmaak vanaf nu =]

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:27
Lokale administrator maken? Staan alle rechten wel goed?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:24

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Profile even wegknallen dus ;)

Anyway .. "opstarten Winword.exe != PNS"

Hmm "vanaf nu" dan zit er dus niet iets helemzaal jofel in je default profile settings.

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.