Toon posts:

Koeien bij BMT ?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 319 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

enne wat valt er te winne?

Verwijderd

Alpha Centauri: 4,24 Lichtjaren
Snelheid licht: 300000km/s
300000*60*60*24*365,25*4,24= 40141267200000 km :P

Verwijderd

Ligt die site plat? :?

Verwijderd

Topicstarter
WWW1 down for 30 minutes. Hardware maintenance.

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 02:14

aKra

Intentionally left blank.

Al langer down dan een uur :P :(

Intentionally left blank.

Verwijderd

en NGS op 4# _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-02 15:02
Er wordt nog steeds mateloos gecheat. Dit is niet echt leuk. Ik bedoel die ShareReactor gasten zijn er met veel gasten maar je kan gewoon nog geen meer dan 50 km na de stats reset halen. 10 km voor een user is wel normaal maar ik betwijfel of de scores van x0r en nioxx wel reeel zijn. Of zijn dit teams?

Verwijderd

Robkazoe schreef op 04 november 2003 @ 00:48:
Er wordt nog steeds mateloos gecheat. Dit is niet echt leuk. Ik bedoel die ShareReactor gasten zijn er met veel gasten maar je kan gewoon nog geen meer dan 50 km na de stats reset halen. 10 km voor een user is wel normaal maar ik betwijfel of de scores van x0r en nioxx wel reeel zijn. Of zijn dit teams?
Wat mij betreft mag je ook wel wat meer uitleg geven aan je twijfel dan alleen deze opmerking. Maar om de bal terug te kaatsen:
Hoe kan het zijn dat iemand van jullie op 03-11-2003 -- 20:00:03 maar liefst 0 km 687 m 87 cm flusht, zonder ook maar 1 links klik en 1 rechtsklik.

Bijde waardes zijn 0. Ook een beetje verdacht niet?

Ik heb de client idd op meerdere PC's hier in huis gezet, waarvan er op 1 veel gegamed wordt en de mijne een triple-monitor setup heeft. En dat gaat redelijk hard kan ik je vertellen.

• x0r
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-01 13:56

x0r

dus ik

Robkazoe schreef op 04 november 2003 @ 00:48:
Hoezo niet reeel??
Heb m ook op mn pc met triple monitor setup. En speel maar eens een paar uurtjes Age of Mythology, dan haal je makkelijk 3km per dag.

Client staat ook nog op een andere pc maar daar wordt niet zo veel op gedaan en die spaart dus een paar dagen langer :).

There can be only one.... en ik dan ??

• Robkazoe
Nou weet je wat het is. SJKV die ook in DPC zit heeft een IT opleiding en zit zowel thuis als op zijn school veel op de computer. Daarnaast is hij een groot fan van Call of Duty. Dat ij nu op de 10 KM zit is te begrijpen. Maar jullie gebruiken tripple monitor dus lijkt me dat logischer.

Verwijderd

En [DPC] NGS op 3# _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Heb net nog even met de hand wat metertjes verstuurd >:)

En laten we nou niet elkaar gaan zwart maken, als de stats niet kloppen maakt dat nu toch nog niet uit.
Tevens denk ik dat er ook nog bugs ziten in de cliënt, want ook ons teampje heeft meters verstuurd zonder een linker of rechter muisklik :? :? :?
En zelf snap ik daar ook niets van.

En aan de andere kant zou dit ook nog wel eens kunnen, mischien heeft er iemand wel een uur alleen maar rondjes gedraaid met zijn muis en nergnes op geklikt.
Kijk als je nu b.v. 100M te kort komt om een plaats te stijgen, dan kun je gewoon even heel veel zinloze meters afkleggen met je muis en versturen maar. >:)

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-02 11:57
En aan de andere kant zou dit ook nog wel eens kunnen, mischien heeft er iemand wel een uur alleen maar rondjes gedraaid met zijn muis en nergnes op geklikt.
Kijk als je nu b.v. 100M te kort komt om een plaats te stijgen, dan kun je gewoon even heel veel zinloze meters afkleggen met je muis en versturen maar.
je brengt me op een idee >:) ;)

I'm not weird, I'm a limited edition

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-02 22:06

Theuno

Da Devil Crew

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 14:46:

Kijk als je nu b.v. 100M te kort komt om een plaats te stijgen, dan kun je gewoon even heel veel zinloze meters afkleggen met je muis en versturen maar. >:)
Handmatig versturen is altijd een klik...
ergens zal daar een regelmaat in horen te zitten, een gem/klik per km oid ?

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

• Robkazoe
Theuno schreef op 05 november 2003 @ 00:27:
[...]

Handmatig versturen is altijd een klik...
ergens zal daar een regelmaat in horen te zitten, een gem/klik per km oid ?
Is opzich niet mogelijk lijkt me. Deze cheaters zullen vast en zeker macro's gebruiken. Ze kunnen dus naast het instellen van de muis te bewegen ook muiskliks uitvoeren. Het is natuurlijk wel opvallend als je telkens 2 kliks per meter uitvoert maar het veranderen van een macro is erg simpel dus is dit ook lastig te achterhalen.

Verwijderd

Wat ik me afvraag...

Op de site staat dat er mensen cheaten, dat geloof ik best, maar HOE weet je dat?
Als je namelijk de simptomen duidelijk kan herkennen, dan lijkt het me niet zo moeilijk om een remedie te vinden.

Dus zet eens op een rijtje wat de duidelijkste aanwijzingen zijn naar cheaten. Op deze manier kun je misschien een betrouwbaar systeem opzetten dat het tegengaat.

• Robkazoe
Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 08:50:
Wat ik me afvraag...

Op de site staat dat er mensen cheaten, dat geloof ik best, maar HOE weet je dat?
Als je namelijk de simptomen duidelijk kan herkennen, dan lijkt het me niet zo moeilijk om een remedie te vinden.

Dus zet eens op een rijtje wat de duidelijkste aanwijzingen zijn naar cheaten. Op deze manier kun je misschien een betrouwbaar systeem opzetten dat het tegengaat.
Das juist het lastige want je weet niet zeker of ze cheaten maar het is een vermoede. Kijk als je nu al over de 100 KM zit kan jij me niet wijsmaken dat jij dat in je eentje hebt gedaan maar daarom moeten er eigenlijk ook meteen subteams gemaakt worden en gewoon een individuele account per computer gemaakt worden. Zo kun je zien of er niet mensen zijn die meerdere computers izjn en is die onzekerheid weg.Maar het is en blijven vermoedens altijd.
Pagina: 1 2 Laatste