Toon posts:

rare margins in IE... bug?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beetje raar, ik stel de margins in op 20 mm en je krijgt er 50.
handig genoeg staan de margins standaard op 20 mm in IE6 (IE5 ook?).
Dus al het printen gaat KAPOT?????

Als ik nou ongelijk heb, kan er iemand mij vertellen wat hier in GODSNAAM aan de hand is?

en ja ik heb gehoord van SCRIPTX van meadroid en ja ik weet hoe CSS printing werkt.

Ik verwacht gewoon van zo'n peperduur besturingssysteem dat het zulke onbenullige maar GIGANTISCHE fouten verbeterd. Of de default instellingen aanpast. Of gewoon de juiste eenheidsmaat gebruikt.

Ik hoop dat iemand hier licht op kan werpen...

BVD
JP

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08 15:43
Geef dan eens wat code, want ik kan geen licht werpen op een onsamenhangende uitleg in CAPS en geflame op Microsoft (ok, ergens heb je gelijk maar dan nog).

Dus, geef me een voorwerp en ik zal mijn licht er eens op werpen...

Skat! Skat! Skat!

Verwijderd

Topicstarter
Voorbeeld:
ga naar file, print preview en je ziet wat ik bedoel. (met de margins op 20 mm, de default waarde)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:27

crisp

Devver

Pixelated

Ik zie in je vraag niets dat met webdesign of graphics te maken heeft, maar een software probleem. Conclusie: je zit in het verkeerde forum :Y)
Echter denk ik niet dat ze in Software Algemeen op een topic zitten te wachten met een topicstart als deze, ik raad je dan ook aan - als je een nieuw topic opent - wat minder te schreeuwen, onze lieve Heer met rust te laten, en je probleem wat duidelijker uit te leggen :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.