Toon posts:

SonyEricsson Z600 vs Samsung E700

Pagina: 1
Acties:
  • 1.403 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
:*) Beste lui,

Ik heb het volgende probleem:
Begin volgende maand wil ik een nieuwe GSM aanschaffen.
Mijn abonnement bij T-Mobile loopt af (welke ik trouwens ga verlengen).
Nu heb ik mijn oog laten vallen op de SonyEricsson Z600, die in de 2e week van
november Nederland zal bereiken. Echter, de Samsung E700 lijkt me ook erg interessant...

Even wat vergelijkingsmateriaal:

Vergeleken met de E700, heeft de Z600:
- Style-Up Covers (verwisselbare frontjes)
- Bluetooth
- USB-ondersteuning
- Voice control
- GSM 900/1800/1900 (tri-band)
- Gameboard EGB-10 (optioneel)
- Mophun gaming
- Betere IrDA functionaliteit [uit andere forums]
- Betere batterij [uit andere forums]
- Betere toetsen [uit andere forums]
- Gebruiksvriendelijker menu
- Meer accessoires

Vergeleken met de Z600, heeft de E700:
- Lager gewicht (86gr ipv 106gr)
- Kleinere afmetingen (90x45x23 ipv 90x48x27)
- Meer geheugen
- Betere camera
- Beter scherm (2 kleurenschermen)
- Mooier uiterlijk

Afbeeldingslocatie: http://www.samsunghandphones.com/Images/E7004/01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.samsunghandphones.com/Images/E7004/02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.samsunghandphones.com/Images/E7004/04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.samsunghandphones.com/Images/E7004/03.jpg

Het probleem bij mij zit 'm met name in het formaat van de Z600. Daarbij moet
wel worden gezegd dat ik reeds in het bezit ben van enkele SE-accessoires die
makkelijk te gebruiken zijn op de Z600 (heb nu nl. een Ericsson T39m).
Bluetooth staat nog steeds in de kinderschoenen, maar wordt steeds belangrijker
(ben ook in het bezit van een Palm Tungsten T (met BT)).

Eigenlijk heb ik al een keuze gemaakt, nl. voor de Z600. Deze is ook nog eens zo'n €100 goedkoper dan de E700.
Omdat de E700 ook in mijn hoofd blijft rondspoken, wil ik juist van mensen horen die de voorkeur geven aan de E700 waarom precies zij daarvoor kiezen... Misschien brengen zij mij wel op hele andere gedachten. Meningen over alleen de Z600 zijn natturlijk ook van harte welkom!

Persoonlijk denk ik dat de Z600 een meer zakelijkere uitstraling heeft (ondanks de verwisselbare covers) en de E700 meer 'just for fun' is. De doelgroep van de E700 ligt (volgens verschillende artikelen) ook iets lager (18-25) dan die van de Z600 (25-35).

Interessante links:
- http://www.mobile-review....onyericsson-z600-en.shtml
- http://www.mobile-review.com/review/samsung-e700-en.shtml
- http://www.mobileburn.com/review.jsp?Id=492
- http://www.sonyericsson.com/z600
- http://www.samsung.com/products/mobilephone/microsite/e700

Ik hoor graag jullie mening over deze 2 concurrenten.
Volgens mij is het een keuze tussen uiterlijk en innerlijk...

Groet,
Stephen

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2003 16:15 . Reden: textuele wijziging ]

Verwijderd

Voor mij is de bluetooth doorslaggevend, dus zou ik voor de SE gaan, echter er is ook een motorola V300 (? (het kan ook de V600 zijn...)) die dezelfde specificaties heeft.

Wat wel een punt van aandacht is dat het bereik van de samsung over het algemeen beter geregeld is, en de laatste tijd ook superieur uit de consumenten testen komt.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 14:45 ]

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 10:57
Ik zit ook ernstig te twijfelen tussen deze telefoontjes. 8)7

En de Motorola komt er ook nog aan met de V500/V600...

E700 valt voor mij af aangezien er geen BT opzit. En ik heb de Z600 hier in de winkel achter de vitrine gezien. Die lijkt mij nogal groot, vooral door het draaimechanisme.

Verder is het intern geheugen ook wel een spelbreker:
Z600: 2 MB
V600: 5 MB
E700: 8 MB

Voordeel is wel dat de 2 "600tjes" BT hebben en dus makkelijk hun foto's op een pc kunnen dumpen.

Ik wacht de Motorola af, ondanks dat ie wel een antenne heeft...

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 13:38:
- GPRS
- Themes scherm
- Betere IrDA functionaliteit
- Betere batterij
- Betere toetsen
De e700 heeft ook gprs en een themes scherm.

Hoezo heeft de SE betere irda, batterij en toetsen. Het lijkt mij dat je het toestel eerst moet gebruiken voordat je dat weet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 13:38: Omdat de E700 ook in mijn hoofd blijft rondspoken, wil ik juist van mensen horen die de voorkeur geven aan de E700 waarom precies zij daarvoor kiezen... Misschien brengen zij mij wel op hele andere gedachten. Meningen over alleen de Z600 zijn natturlijk ook van harte welkom!
Voor mij waren doorslaggevend
- camera
- omvang
- prijs (hij is heel goedkoop te krijgen met simlock, en die simlock is er met een code makkelijk vanaf te halen)
- verkrijgbaarheid (als ik iets wil hebben, is iedere dag dat ik het niet heb een dag teveel)

En dan kom je al snel uit bij de e700
Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 13:38:Persoonlijk denk ik dat de Z600 een meer zakelijkere uitstraling heeft en de E700 meer 'just for fun' is. De doelgroep van de E700 ligt daardoor ook iets lager
(qua leeftijd) dan die van de Z600.
Ik zie geen reden om te denken dat de E700 een andere doelgroep zou hebben. Door de blije kleur van de verwisselbare covers van de Z600 zou ik zelfs precies het tegenovergestelde kunnen vermoeden.

Verwijderd

Sterker nog, de Z600 heeft als doelgroep ook een wat jonger en vrouwelijker publiek. De mannen zijn reeds voorzien van de t610. De dames die wilden deze niet bepaald kopen. Al heb ik wel een babe in mijn klas die er ook eentje heeft. Vraag me nog steeds af wat mijn interesse nu eerder trok O-)

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-10 01:05

Hironshy

Orooo!!!

http://mobile-review.com/review/samsung-e700-en.shtml

Volgens deze review heeft Samsung het gemikt op de wat oudere kapitaalkrachtigen.

The main age group will be people of 22 - 35 years old. It would cover different levels of population, like gilded youth, high-paid employees.

Ik heb voor de E700 gekozen omdat de formaat en het uiterlijk de belangrijkste criteria zijn. (althans voor mij) Het ding ligt echt lekker in de hand. De Z600 zou ik niet in mn broekzak willen hebben. Maar neem geen E700 als je meer waarde hecht aan features zoals BT. In dat geval zou ik je de Motorola V600 aanraden.

Verwijderd

of de v500 tenminste leuk betaalbaar ;)

Verwijderd

Ik moet zeggen dat die tweede foto van boven een vertekend beeld geeft; het verschil in dikte lijkt wel 14 i.p.v. de 4 milimeter die het volgens de specs is.

Verwijderd

Op de foto's lijkt het idd een gigantisch verschil, dat kan niet geheel kloppen, al zal hij idd wat lomper zijn

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 15:35:
Sterker nog, de Z600 heeft als doelgroep ook een wat jonger en vrouwelijker publiek. De mannen zijn reeds voorzien van de t610. De dames die wilden deze niet bepaald kopen. Al heb ik wel een babe in mijn klas die er ook eentje heeft. Vraag me nog steeds af wat mijn interesse nu eerder trok O-)
Idd, meiden vinden over het algemeen de T610 maar lelijk. Ik zou hem nooit willen (brakke camera) maar ik vind hem wel heel mooi.

Ik heb al 1 opmerking gekregen van iemand (een meisje) die de E700 een beetje vrouwelijk vond.

Maarja, dat vond ze omdat ie
- klein
- gestroomlijnd
en
- zonder antenne was

dus als dat betekent dat het vrouwelijk is, dan heb ik graag een vrouwelijke telefoon ;-).

Verder is iedereen zeer onder de indruk. Mijn vriendin heeft ook al de E700 gekocht na de mijne gezien te hebben.

Verwijderd

Ik dacht dat de vrouwen juist gingen voor iets met antenne.. >:)

(ps quote me hier niet op als mijn vriendin in de buurt is.... )

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2003 00:09 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 23:59:
Ik dacht dat de vrouwen juist gingen voor iets met antenne.. >:)

(ps quote me hier niet op als mijn vriendin in de buurt is.... )
Maar zo'n antenne heeft meestal maar een diameter van een halve cm, daar heb je weinig aan. Maar als je nou een gestroomlijnde mobiel neemt met een breedte van 3cm, dan wordt het een ander verhaal.

En dan kan je hem nog openklappen ook!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik vind de E700 de mooiste clamshell-gsm tot nu toe, maar nog steeds niet interessant door het gebrek aan een écht bruikbare agenda en een POP3-client. Erg jammer.
Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 00:20:
[...]
Maar zo'n antenne heeft meestal maar een diameter van een halve cm, daar heb je weinig aan. Maar als je nou een gestroomlijnde mobiel neemt met een breedte van 3cm, dan wordt het een ander verhaal.

En dan kan je hem nog openklappen ook!
offtopic:
En vooral op bibberstand laten staan zeker ("Verdorie, ik ben m'n telefoon kwijt... Ah, toe, bel 'm nog eens...?). Dit verhaal gaat zwaar de verkeerde kant op :+

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 15:21:
[...]

- prijs (hij is heel goedkoop te krijgen met simlock)

[...]
Waar kan jij zo'n ding heel goedkoop krijgen dan met simlock? :)

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Verwijderd

epoman schreef op 28 October 2003 @ 00:36:
Ik vind de E700 de mooiste clamshell-gsm tot nu toe, maar nog steeds niet interessant door het gebrek aan een écht bruikbare agenda en een POP3-client. Erg jammer.

[...]
offtopic:
En vooral op bibberstand laten staan zeker ("Verdorie, ik ben m'n telefoon kwijt... Ah, toe, bel 'm nog eens...?). Dit verhaal gaat zwaar de verkeerde kant op :+
offtopic:
Ik zeg niks O-)
Maar je hebt een hoop leuke assecoires bij mobiele telefoontjes tegenwoordig, maar nog niet genoeg om ze echt de bijnaam tarzan te geven...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2003 15:50 ]

Verwijderd

Wow, dit is echt gewoon precies het topic wat ik wilde openen :D Ik zat ook tussen de Z600 en E700 te twijfelen, maar heb nu zo goed als zeker voor de Z600 gekozen. Waarom? Formaat is welliswaar groter, maarja, niets aan te doen :) BT is voor mij gewoon een pré, daar komt bij dat de IRda zooi van die samsung niet helemaal naar mijn wens werkt. Een vriend van me heeft er nu eentje, en toen hij via mijn ringtone site een ringtone wilde downloaden ging dat niet, toen heeft hij hem geprobeerd te verzenden via zijn notebook; werkte ook niet. Tenslotte heb ik hem via mijn telefoon binnengehaald en via IRda naar hem proberen te sturen, maar weer kregen we een foutmelding dat het bestand niet geaccepteerd was (terwijl het wel het goede bestandsformaat is, ook met jpeg/gif/png werkte het niet).

En verder vind ik de software van samsung gewoon niet mooi/handig :) Mijn broer heeft een T610 en die bediening is gewoon geweldig. Gezien de Z600 daar ook op gebaseerd is zou ik liever daarvoor kiezen. Tot de SE T630 op kwam dagen. Maar ik denk dat ik toch voor de Z600 ga, omdat ik clamshell wel fijn vind. Het enige wat ik niet zo mooi is aan de Z600 is dat het scherm raar op de onderkant gemonteerd zit, waardoor de onderkant heel lang lijkt. Maar aan de andere kant is het wel weer fijn om vast te houden :)

Ik ga volgende week wel ff naar de orange shop :P

Verwijderd

En als ik de Nokia 6600 er eens tegenaan gooi? Ik zit namelijk niet te twijfelen tussen de Z600 en de E700, maar tussen de Nokia 6600 en de E700. De vorming van de Z600 spreekt mij gewoon niet aan. Ik vind de E700 gewoon een supermooi toestel. Maar toen ik de 6600 had gezien moet ik zeggen dat ik even aan het twijfelen was. Wat vinden jullie ervan? :) Ik weet t ff niet meer |:(

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-11 20:09

Godjira

To infinity and beyond!

Persoonlijk vind ik BT nog niet interessant genoeg, want weinig functies werken er super goed onder. Ik ben wegens de mooie en betere vormgeving voor de E700 gegaan. Vind dit een hele fijne telefoon. Ook de fotos zijn van zeer hoge kwaliteit.

Profile

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 15:59:
Wow, dit is echt gewoon precies het topic wat ik wilde openen :D Ik zat ook tussen de Z600 en E700 te twijfelen, maar heb nu zo goed als zeker voor de Z600 gekozen. Waarom? Formaat is welliswaar groter, maarja, niets aan te doen :) BT is voor mij gewoon een pré, daar komt bij dat de IRda zooi van die samsung niet helemaal naar mijn wens werkt. Een vriend van me heeft er nu eentje, en toen hij via mijn ringtone site een ringtone wilde downloaden ging dat niet, toen heeft hij hem geprobeerd te verzenden via zijn notebook; werkte ook niet. Tenslotte heb ik hem via mijn telefoon binnengehaald en via IRda naar hem proberen te sturen, maar weer kregen we een foutmelding dat het bestand niet geaccepteerd was (terwijl het wel het goede bestandsformaat is, ook met jpeg/gif/png werkte het niet).
Ringtones moeten MMF formaat zijn, als je het programma Easystudio gebruikt (ik heb versie 1.0.0.1) kan het niet mis gaan, ook qua plaatjes. Veel telefoontjes kunnen niet zomaar random spul toegebeamd krijgen (behalve dan contacts of agenda items, dat werkt vaak wel).

Verwijderd

FiRePaTH schreef op 28 oktober 2003 @ 00:48:
[...]

Waar kan jij zo'n ding heel goedkoop krijgen dan met simlock? :)
Gezien de kwaliteit van de camera, de omvang, het gebrek aan bugs, is de standaard prijs die je kan krijgen in winkels of over het internet met een abo zeer redelijk. Ook met abo verlenging is hij niet zo duur.

• Qorne
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Nice topic zelfde probleem hiero :D
ik ga hem denk ik vanmiddag voor me zusje halen voor 64euro bij een 1jarig Orange 30 Abbo :D

de e700 van samsung :P

[ Voor 68% gewijzigd door Qorne op 29-10-2003 11:13 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 oktober 2003 @ 17:19:
En als ik de Nokia 6600 er eens tegenaan gooi? Ik zit namelijk niet te twijfelen tussen de Z600 en de E700, maar tussen de Nokia 6600 en de E700. De vorming van de Z600 spreekt mij gewoon niet aan. Ik vind de E700 gewoon een supermooi toestel. Maar toen ik de 6600 had gezien moet ik zeggen dat ik even aan het twijfelen was. Wat vinden jullie ervan? :) Ik weet t ff niet meer |:(
6600 is een totaal ander toestel dan de e700, kun je niet echt vergelijken. Als je een skater bent, zou ik voor de 6600 gaan, die kun je dan wel kwijt in die grote zaken. Ben je een type van strakke spijkerbroeken, zou ik voor de e700 gaan. ;)

Verwijderd

SE Z600:

Prijs: 349 euro
Prijs: 316 euro

Weet iemand waar hij goedkoper is? :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2003 15:42 ]

Verwijderd

welke?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 15:35:
Ik weet niet waar je dat gelezen hebt, ik heb nl. andere verhalen gelezen (check de review op www.mobile-review.com). De nog op de markt te verschijnen SE T630 is namelijk het toestel dat op een jongere en vrouwelijke doelgroep wordt gericht (www.sonyericsson.com/t630). De SE-Z600 wordt nl. als te groot en te zwaar ervaren voor/door vrouwelijke gsm-gebruikers...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 October 2003 @ 15:30:
SE Z600:

Ik heb 'm nog nergens goedkoper gezien! Maar heb geduld, zodra het toestel op de NL markt komt, zullen wellicht de prijzen nog dalen. Op het moment zijn er nog gewoon te weinig aanbieders...

• Qorne
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 15:30:
SE Z600:

Telecomtoday is zeker weten goedkoper want die zijn goedkoper als iedereen :P
e700 kost daar 64euro met een 1jarige 30 Orange abbo :D is vet goedkoop!!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 October 2003 @ 12:48:
[...]

6600 is een totaal ander toestel dan de e700, kun je niet echt vergelijken. Als je een skater bent, zou ik voor de 6600 gaan, die kun je dan wel kwijt in die grote zaken. Ben je een type van strakke spijkerbroeken, zou ik voor de e700 gaan. ;)
Hahaha dat vind ik wel een mooie :) En aangezien ik absoluut geen skater ben zal ik dan toch maar voor de E700 gaan :P Ik zat ook al te twijfelen aan de 6600, mede door het, toch wel, forse formaat tov de E700 :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 16:18:
[...]

Ik weet niet waar je dat gelezen hebt, ik heb nl. andere verhalen gelezen (check de review op www.mobile-review.com). De nog op de markt te verschijnen SE T630 is namelijk het toestel dat op een jongere en vrouwelijke doelgroep wordt gericht
Maar het design is ook heel anders he, kleuren vooral.

Verwijderd

Toch vind ik de streepjes cover van de T600 wel erg vrouwelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2003 23:18 ]

Verwijderd

Ik heb vandaag de Z600 besteld, icm verlenging van Orange abo en van 30 > 40 hoef ik maar 69 euro bij te betalen! (1 jaar) Nou maar wachten tot hij komt :D

Verwijderd

Hoe kun je nu een toestel bestellen zonder dat je hem eventjes in je handen hebt gehad, zonder dat je er even mee hebt gespeeld? Ik heb ooit mijn zinnen gezet op een Sagem My x5, op de plaatjes zag hij er enorm gaaf uit. De verkoper raadde mij aan om het toestel te bestellen, daar wilde ik niet aan beginnen, en ik was blij dat ik het niet gedaan had, toen ik hem in werkelijkheid zag, was de liefde spontaan over.

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 00:17
hoe kun je het goedkoopst een E700 krijgen? Iemand zei iets over prepaid, maar waar dan?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 13:10:
Hoe kun je nu een toestel bestellen zonder dat je hem eventjes in je handen hebt gehad, zonder dat je er even mee hebt gespeeld? Ik heb ooit mijn zinnen gezet op een Sagem My x5, op de plaatjes zag hij er enorm gaaf uit. De verkoper raadde mij aan om het toestel te bestellen, daar wilde ik niet aan beginnen, en ik was blij dat ik het niet gedaan had, toen ik hem in werkelijkheid zag, was de liefde spontaan over.
Ach, ik heb al zoveel met de T610 gespeeld, dus qua software zit het wel goed. Verder lees ik overal dat de knopjes en het scharniersysteem zeer degelijk zijn, dus dan kan er wat mij betreft weinig fout gaan :)

Verwijderd

Ok, ik heb de Z600 binnen :)

Verwijderd in "Sony Ericsson Z600"

Verwijderd

Ik twijfel al een week ofzo tussen de E700 en Z600, voor mij speelt de levensduur van de batterij een belangrijke rol.

Nergens kan ik echter de levensduur vinden en dan bedoel ik effectieve levensduur aangezien dit nogal kan schelen bij wat er soms op sites staat!

Weet iemand hoelang de E700 of Z600 in standby meegaat?

Verwijderd

Ik ga voor Z600, de Samsung E700 heeft geen e-mail jammer genoeg!

Weet iemand wanneer je de Z600 bij Orange kunt krijgen? Heb vorige week gebeld maar de Z600 was NOG NIET geschikt voor het Orange Netwerk? :'(

Verwijderd

Na een week twijfelen tussen de E700 en de Z600 ben ik eindelijk tot een besluit gekomen.
Ik ga de Z600 nemen, toegegeven de E700 ziet er wat beter uit, minder lomp, maar ik heb zowat alles over de E700 gelezen en er zitten nogal wat kleine foutjes in waaraan ik mij erger.
Dus liever een iets lomper toestel als de Z600 maar dan zonder deze foutjes.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 18:44:
Ik ga voor Z600, de Samsung E700 heeft geen e-mail jammer genoeg!

Weet iemand wanneer je de Z600 bij Orange kunt krijgen? Heb vorige week gebeld maar de Z600 was NOG NIET geschikt voor het Orange Netwerk? :'(
Ik heb hem ook gewoon met orange abo verlengd hoor, gewoon niet bij de orange shop kopen, maar ergens anders. :)

Verwijderd

Ik ga morgen de E700 halen. Waar kan ik dat het beste doen. Ik wil er een abbo bijnemen van 30pleuro per maand ofzo voor 1 jaar.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 15:57:
Ik twijfel al een week ofzo tussen de E700 en Z600, voor mij speelt de levensduur van de batterij een belangrijke rol.

Nergens kan ik echter de levensduur vinden en dan bedoel ik effectieve levensduur aangezien dit nogal kan schelen bij wat er soms op sites staat!

Weet iemand hoelang de E700 of Z600 in standby meegaat?
Zeker 4 a 5 dagen ik heb hem nu 1 maand top toestelletje echt waanzinnig.

• apophis4u
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-11 07:41
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 02:58:
Ik ga morgen de E700 halen. Waar kan ik dat het beste doen. Ik wil er een abbo bijnemen van 30pleuro per maand ofzo voor 1 jaar.
www.sitel.nl -> levert alleen Tmobile abbon

voor 1 jaar 225 mins voor 30 euro per maand
E700 simlockvrij: 186 eur
E700 met simlock: 133 eur

Ik heb zelf ook rond gekeken naar bv orange wat betreft belkosten, maar ik vind Tmobile het interessantst wat betreft de belkosten zelf. Binnen de bundel geen startkosten per gesprek, betaald per seconde en naar mob vast en onafhankelijk van de provider betaal je gewoon hetzelfde.

Een specialist weet veel van weinig en leert steeds meer van steeds minder, tot hij uiteindelijk alles weet van niets.

Verwijderd

Ik heb een e700. Ben er tevreden over, vooral over de camera. Vindt alleen dat er vergeleken met de nokia 3600 van een vriend van mij, weinig extra functies op zitten. :/ Ook ERG duur. Met de batterij doe ik gemiddeld 5 dagen, vind ik genoeg. Ik vind ook dat hij makkelijk te bedienen is. :*)

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:20
ook erg tevreden hier over de e700(sinds maandag) maarja ik kom dan ook van een panasonic gd90 dus qua functies mis ik nog nix omdat alles beter is. moet wel zeggen dat ik dat woordenboek systeem nog steeds kut vind maarja gelukkig kun je ook gewoon letter voor letter doen

vind de camera alleen in donkere situaties minder, maargoed kheb em niet voor de camera gekocht maar om te bellen, een camera is leuk meegenomen :)
Pagina: 1