Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Onnline status??

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Hey, in myreact kun je instellen dat je andere gebruikers kunt laten zien dat je online bent, maar ik zie de functie niet waar ik kan zien wie er allemaal op dit forum zijn??? Iemand?? :D

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:15

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Dat blauwe hoofdje naast je naam als je een post maakt, links van "Door WiNlUx" betekent dat je online bent. In een mouseover staat dan zoiets als "$user is aanwezig op het forum" :)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

je wilt dus een volledige lijst van users die op dit moment online zijn?
Zelf zie ik daar persoonlijk het nut niet van, en ten tweede zelfs ongewenst.
Natuurlijk, je kan in je prefs uitzetten dat je niet zichtbaar bent dat je op dat moment online bent, maar toch...

• WiNlUx
:D :D Ik moet wel eerlijk toegeven dat het er een beetje onduidelijk staat :D Maar dat zal wel aan mij liggen...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:24
Voor kleinere forums waar maar een paar honderd mensen op zitten is het wel leuk om te zien wie er nou eigenlijk online is, maar bij GoT zitten toch al snel honderden mensen tegelijk online. Dus dan krijg je ellenlange lijsten met wie er online is en dat komt niet ten goede aan de overzichtelijkheid denk ik ;)

The devil is in the details.

• WiNlUx
Een paar duizend toch???

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:24
Er zijn zo rond de 16.000 mensen actief op GoT, maar dat betekend niet dat ze allemaal tegelijk online zijn op het forum. Dus daarom hield ik het maar op een paar honderd mensen tegelijk, op hetzelfde moment op GoT dus ;)

The devil is in the details.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

En dan, dan heb je een leuk lijstje met users die allemaal online/actief zijn?
Waarom zou je dat uberhaupt willen weten?

Als het enkel om een aantal gebruikers gaat die je "kent" waarvan je wilt weten of ze online zijn, kan je wellicht beter die users als "buddy" toevoegen, en dan kan je met http://gathering.tweakers.net/forum/list_contacts het in een oogopslag zien.
(je kan ook alle userid's toevoegen :X)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-11 16:42

chem

Reist de wereld rond

Als je een enorme lust hebt naar stats:
http://achelois.tweakers.net/~hans/mrtg/actsess.html

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.