Hallo,
Ik heb een probleempje, heb een website gemaakt waarbij de data vanuit een flashpagina naar een asppaginagestuurd wordt en deze zet het dan in een database.
Met de gewone textboxen is dat geen probleem, amar het inlezen van de combobox (dorpdown menu) is wel een probleem. Kan iemand me vertellen hoe ik deze data tegelijkertijd naar de asp pagina kan sturen?
Heb nu dit:
(Alleen de tekstboxen worden naar de database gestuurd)
en ook dit geprobeerd:
(Maar daar zitten mijn tekstboxen niet in verwerkt, en daarnaast kreeg ik er ook geen data van in mijn database.)
Kan iemand me helpen????
Ik heb een probleempje, heb een website gemaakt waarbij de data vanuit een flashpagina naar een asppaginagestuurd wordt en deze zet het dan in een database.
Met de gewone textboxen is dat geen probleem, amar het inlezen van de combobox (dorpdown menu) is wel een probleem. Kan iemand me vertellen hoe ik deze data tegelijkertijd naar de asp pagina kan sturen?
Heb nu dit:
(Alleen de tekstboxen worden naar de database gestuurd)
Flash ActionScript:
1
2
3
| on(release) { getURL("db/post.asp", "_self", "POST"); } |
en ook dit geprobeerd:
(Maar daar zitten mijn tekstboxen niet in verwerkt, en daarnaast kreeg ik er ook geen data van in mijn database.)
Flash ActionScript:
1
2
3
4
5
6
| on(release) { myData = new loadVars(); myData.FRegion = StrOpleiding.getSelectedItem().data; myData.FRegion = IntJaar.getSelectedItem().data; myData.send("db/post.asp", "_self", "GET"); } |
Kan iemand me helpen????
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 13:52 . Reden: ASP=ACTIONSCRIPT ]