Toon posts:

Netwerk Audit

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een partij die in staat is om een vrij groot en complex bedrijfsnetwerk te auditen. Het gaat om het doorlichten en analyseren van de volledige opzet, configuratie en performance van het netwerk.

Het dient een vrij grote gerenommeerde partij te zijn die in staat is om een onafhankelijk advies te geven, inclusief oplossingen voor mogelijk geconstateerde problemen. (dus onafhankelijk van de verschillende Hardwareboeren)

Ik heb reeds een beetje rondgevraagd en op Google gezocht maar ik krijg op die manier niet echt ervaringen met zo'n partij boven water.

Heeft iemand een tip voor me?
Alvast bedankt.

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:59

slaay

Natuurbeleven.com

Ik weet niet als je het realiseert, maar die partij is dan een jaar bezig om elke instelling te controleren.

Gaat dus een grote smak geld kosten als het al wat oplevert.

Dich bis echt unne foëzen haas

Verwijderd

Topicstarter
slaay schreef op 27 October 2003 @ 12:25:
Ik weet niet als je het realiseert, maar die partij is dan een jaar bezig om elke instelling te controleren.

Gaat dus een grote smak geld kosten als het al wat oplevert.
Tsjaa het moet veel sneller dan een jaar. Ik denk meer aan een week of twee.

En,.... we zijn een "echt" bedrijf dus een smak geld hoeft geen probleem te zijn als het maar wat oplevert. ;)

Verwijderd

Ernst & Yong heeft (net als zijn concurenten) EDP afdelingen. Probeer het daar eens.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:22

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Hey Elleonrojo,

Helaas is PNS hier niet echt het juiste forum voor, zie ook deze quote uit de FAQ :
Waar vind/koop/huur/whatever ik [iets] vragen. Tweakers.net Vraag en Aanbod, de pricewatch, De Gouden Gids en andere sites zijn daarvoor.
offtopic:
Ik snap alleen niet echt waarom je zo'n partij zoekt, als je er al contacten mee hebt ?
Simone heeft altijd goede worden over de toko die ze inhuurt

Braaikamer - Smoke&BBQ

Dit topic is gesloten.