Ik wil (euh ... ga) een Athlon-verwerker aanschaffen, maar ik zoek daar dus ook een fijne moederplank bij.
Ik dacht snel een keuze gemaakt te hebben met een Asus K7M, maar lees nu in de Computer!Totaal (Jajaja, ik lees dat blad
) dat het bord niet helemaal stabiel is met een of andere benchmark. Alternatieven zijn dus de Gigabyte GA7IX of de MSI MS-6167. De GA7IX spreekt mij meer aan dan de MS-6167 (goede ervaringen met Gigabyte), maar de MS-6167 komt weer beter uit de test ...
Ik weet 't niet meer, (vraag 1: ) wie heeft ervaringen met een dezer borden? En ... (vraag 2: ) tot hoever is de Athlon (over) te klokken zonder te veel ellende? Want ik weet ook nog niet hoeveel Megaherzen ik in mijn verwerkingseenheid wil hebben.
helpt mij
Ik dacht snel een keuze gemaakt te hebben met een Asus K7M, maar lees nu in de Computer!Totaal (Jajaja, ik lees dat blad
Ik weet 't niet meer, (vraag 1: ) wie heeft ervaringen met een dezer borden? En ... (vraag 2: ) tot hoever is de Athlon (over) te klokken zonder te veel ellende? Want ik weet ook nog niet hoeveel Megaherzen ik in mijn verwerkingseenheid wil hebben.