Ik heb nu dus een abonnement via www.telecom.nu aangevraagt. SIM is binnen, aanvraag nummerbehoud is onderweg. Allemaal prima geregeld dus!
Maar wat is het dilemma:
Op de site van telecom.nu staat het volgende:
Maar wat kreeg ik nadat ik dat heb gecontroleerd bij telecom.nu (via de mail)
Op de website kan ik nergens algemene voorwaarden vinden van telecom.nu (wel ontbindende).
Als het nou zo was dat dit stukje niet op de website staat, had ik er geen problemen mee! Maar het staat er wel!
Maar wat is het dilemma:
Op de site van telecom.nu staat het volgende:
- klinkt prima niet?Wat wordt het tarief van een gesponsord abonnement na het eerste jaar?
Het tarief dat reeds normaal maandelijks aan u wordt gefactureerd. Bent u echter niet meer tevreden met u abonnement, om wat voor reden ook, dan heeft u de mogelijkheid om u abonnement te vernieuwen of te stoppen.
Maar wat kreeg ik nadat ik dat heb gecontroleerd bij telecom.nu (via de mail)
Dit klopt toch niet dan! Als dit op hun website staat, is er dan geen wettelijke verplichting ofzo dat ze dit ook moeten nakomen?!Geachte heer/mevrouw,
Na 1 jaar word het weer 30 euro i.p.v 5 euro per maand
mijn advies is dan in de 9e maand opzeggen en dan volgend jaar weer naar wat nieuws kijken
Op de website kan ik nergens algemene voorwaarden vinden van telecom.nu (wel ontbindende).
Als het nou zo was dat dit stukje niet op de website staat, had ik er geen problemen mee! Maar het staat er wel!