Suse 9.0 en ADSL

Pagina: 1
Acties:

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2025
Ik heb nu Suse 9.0 en probeer Planet adsl aan de praat te krijgen zonder ADSLFORLINUX script want dat schijnt nu te kunnen met deze versie. Echter ik krijg het niet voor elkaar. Wachtwoord ingevuld Netwerk Ip adres ... maar ik kom er totaal niet uit ..wordt er zelfs depri van.

Ik wilde vragen of het al mensen is gelukt en welke instellingen zij hebben gebruikt om dit voor elkaar te krijgen.

• Justin_Time
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-07-2025
Waarom zou je het zonder adsl4linux willen doen? En als je dan toch toch wil doen zet het er dan even op en bekijk de config's voor de makkelijkheid.

Elke dag dronken is ook een geregeld leven.

• Chadi
Justin_Time schreef op 27 October 2003 @ 12:27:
Waarom zou je het zonder adsl4linux willen doen? En als je dan toch toch wil doen zet het er dan even op en bekijk de config's voor de makkelijkheid.
Het zit er standaard op dus lijkt het me toch handiger om eerst uit te zoeken of die mogelijkheid wel benut kan worden en als dat niet zo is kan ik nog altijd de stap naar ADSL4linux doen.

• Justin_Time
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-07-2025
Maar die "versie" van adsl die je nu hebt wat is dat precies? Is dat gewoon een normale adsl verbinding waar je met ppp moet gaan inbellen? Of fungeert je modempje daar al als router en hoef je dus alleen de gateway goed te zetten?

Elke dag dronken is ook een geregeld leven.

• Chadi
Justin_Time schreef op 27 October 2003 @ 12:45:
Maar die "versie" van adsl die je nu hebt wat is dat precies? Is dat gewoon een normale adsl verbinding waar je met ppp moet gaan inbellen? Of fungeert je modempje daar al als router en hoef je dus alleen de gateway goed te zetten?
Je moet via PPtP.

[ Voor 3% gewijzigd door Chadi op 29-10-2003 15:48 ]

• Chadi
Echt niemand die het weet of al heeft geprobeerd?

• Chadi
Ik heb het al. Ik deed iets fout . Geen ADSL4linux meer nodig :) :>

En die suse9.0 Pro is :9~

Deze kan dus op slot wat mij betreft.

oh en voor degeen die het later misschien opzoeken. Ik had bij mijn Netwerk kaart PPP over het netwerk gekozen ik had daar dus PPTP moeten kiezen . Ik zag dat echter de hele tijd over het hoofd. 8)7

Verwijderd

suse 9.0? waar heb je die vandaan dan? die moet toch nog komen?

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-04 19:28
Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 21:11:
Kijk eens wat rond op SuSE.com :) In het duits was die er btw nog wat eerder ook, dwz stond ie eerder op de website. (Vanaf 15 oktober dus.)

[ Voor 23% gewijzigd door Jesse op 31-10-2003 11:03 ]

• JointFillah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-04 19:07

JointFillah

Techno Addict

Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 21:11:
--> www.comcol.nl

~* Peace, Love & XTC *~

• Chadi
Bijna iedere PC zaak heeft hem in de schappen liggen. Dixons geloof ik ook alleen is d eprijs daar wat hoger dan bij de link hier boven. Hij is echt goed :9~ . Heb hiervoor Mandrake gedraaid en de vorige Suse versie . Open ofiice is nu ook heel snel in vergelijking met eerst.

Het is ook een makkelijke OS geworden voor beginners die het naast windows willen draaien.

Verwijderd

Yup, was ff vergeten dat suse pas laat de ftp versie beschikbaar stelt.. Op m'n werk was ie (kennelijk) al besteld.. Hoop dat de x fonts eindelijk mooi zijn!
Pagina: 1