Toon posts:

[autocad] pan probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 664 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Help, ik heb opeens in auotcad LT 2002 (onder windows 2000) geen "pan" functie meer met mijn wheel-button. MBUTTONPAN staat op 1 de knop zelf werkt (fysiek) nog en in mijn instellingen (in windows) staat ie gewoon nog op middelste muisknop.

Heeft iemand een oplossing? want het werkt niet echt prettig zo.

p.s. tegelijkertijd met dit probleem kon ik ook niet meer selection drag-en, maar dat kwam omdat PICKDRAG op 0 stond wat ik dus weer heb aangepast.

Verwijderd

Topicstarter
.....skup, ja sorry maar tís erg lastig en ik heb heel internet afgezocht en ik kan echt geen oplossing vinden,....

• KoeKk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 21:36
Heel toevallig nieuwe muisdrivers geinstalleerd? Die kunnen vaak de veroorzaker zijn van dit soort probleempjes

Verwijderd

Topicstarter
Nee das juist het gekke helemaal niks aan die compu gedaan voor de rest, slechts verschillende dwg's geopend, en opeens was het zover,.....

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Heb je een Microsoft muis?

Kijk dan effe in je processenlijst of het programma point32.exe draait.
Zo ja, dan effe uitschakelen. Zorg er ook voor dat ie niet opstart als windows wordt gestart.

Het aanpassen van muiseigenschappen in het configuratiescherm zorgt er bij mij voor dat point32.exe automatisch wordt opgestart... :X

Verwijderd

Topicstarter
nope draait niet, en heb het met twee logitec muizen geprobeerd maar tevergeefs,...

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Wat is er in windows ingesteld voor de functie van de middelste muisknop?

Ik weet het niet helemaal zeker, maar die moest geloof ik op 'Autoscroll' staan...

Verwijderd

Topicstarter
Nou hoera hij doet het weer, bedankt voor de hulp, wat ik nu heb gedaan is nieuwste muisdriver en vervolgens heel de tijd wisselen tussen autoscroll universal scroll en middste knop als aangewezen functie en nu doet ie het opeens weer (bij instelling: middelste knop),.....strange, had ik echt al tien keer geprobeerd, maar goed,....

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 13:18
Klopt ... scroll wiel moet als middelste knop staan ingesteld... :)

RichardVos.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ja had ik ook ergens anders voor een soort gelijk probleem als oplossing gezien, maar, had ik al echt geprobeerd ook met nieuwe drivers,....
Pagina: 1