The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Verwijderd
Met een beltegoed van € 30,00 per maand dat onbeperkt houdbaar blijft vind ik ook dat nog meevallen.Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 09:53:
Misschien de 30 euro per maand over het hoofd gezien??? Lijkt me niet echt wat je noemt gratis..
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Dat zijn toch je abbo kosten??Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 09:53:
Misschien de 30 euro per maand over het hoofd gezien??? Lijkt me niet echt wat je noemt gratis..
Lijkt me logisch dus!!
dan heb jij zeker over het hoofd gezien dat dat de abonnements kosten per maand zijn (en gelijk je tegoed) en dit blijft onbeperkt geldig als je dat niet op maakt (bij orange, ik heb namelijk orange free 20) en hier gaat het over orange free 30Verwijderd schreef op 27 oktober 2003 @ 09:53:
Damn _Arno_ was me net voor
[ Voor 6% gewijzigd door RubenJ op 27-10-2003 09:57 ]
of je betaalt 89 Euro en vervolgens maar 17,50 per maand
http://www.gsm.nl/phptest/query.php3?key1=2116
Er wordt niet gezegd of dat verder gecontinueerd wordt.. dus dat alleen de eerste maand is ?"je betaalt €30,- per maand en ontvangt direct
€30,- per maand aan beltegoed."
ja wat is het nou? 30 + 30 eerste maand en tweede maand (totaal 120) of 60 totaal?"..krijg je na je eerste factuur ook nog eens 2 maanden lang
gratis €30,- extra beltegoed per maand!
Beetje onduidelijk allemaal.. zou het eerst goed navragen.. voor alle duidelijkheid.. voordat je er aan vast zit..
en ook zit er een limiet aan opgebouwde hoeveelheid beltegoed?
Dus waarschijnlijk twee maanden lang elke maand 30 euro extra...
( je betaalt dus geen abo kosten )
De eerste 2 maanden krijg je 30 euro extra, dus de eerste 2 maanden krijg je in totaal 60 euro.
Alles wat je in een maand niet op maakt blijf je onbeperkt houden, als je dus een jaar niet belt heb je aan het einde van het jaar (30+30)*2 + 10*30 euro beltegoed.
Dat is de werkwijze van Orange dus je mag verwachten dat het bij deze aanbieding niet anders zal zijn.
dus je betaald 30*24 (2 jaar > 720 euro) .. en je krijgt (30+30)*2 + 10*30 + 12*30 (420+360=780)... eeeuh klopt hier iets niet?Chaser2600 schreef op 27 October 2003 @ 10:10:
Je betaalt 30 euro per maand en krijgt daarmee 30 euro beltegoed per maand.
( je betaalt dus geen abo kosten )
De eerste 2 maanden krijg je 30 euro extra, dus de eerste 2 maanden krijg je in totaal 60 euro.
Alles wat je in een maand niet op maakt blijf je onbeperkt houden, als je dus een jaar niet belt heb je aan het einde van het jaar (30+30)*2 + 10*30 euro beltegoed.
Dat is de werkwijze van Orange dus je mag verwachten dat het bij deze aanbieding niet anders zal zijn.
En dan die telefoon van € 499,00 ook nog. Dit klinkt gewoon te mooi om waar te zijn, dus wil ik weten waar het vuiltje zithenkleerssen schreef op 27 October 2003 @ 10:17:
[...]
dus je betaald 30*24 (2 jaar > 720 euro) .. en je krijgt (30+30)*2 + 10*30 + 12*30 (420+360=780)... eeeuh klopt hier iets niet?
Verwijderd
Zekerwel, is via orange. Is altijd wel goed.Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 11:44:
Tis een aanbieding van Spits gloof ik dus wel betrouwbaar
Ofwel, je koopt die telefoon op afbetaling, door 25 euro in de maand te betalen. Reken maar uit wat je kwijt bent. 24 x 25 = 600 euro's . Je betaalt zelfs meer dan normaal omdat dat normaal is als je op afbetaling koopt. Ik heb er spijt van dat ik mijn nokia 7250 op deze manier gekocht heb. Ik betaal nu dus ook 600 euro in 2 jaar tijd voor die telefoon terwijl hij los ongeveer 400 kostte.
Smerig spelletje wat ze daar spelen bij die aanbieders. (neemt niet weg dat het erg slim is, hoeveel mensen zijn er wel niet ingetrapt)
Wat al helemaal erg is is dat truukje dat ze je na twee jaar opbellen en zeggen dat als je je abbo verlengt dat je dan gratis een nieuwe telefoon krijgt. Ja voor 30 euro in de maand! Heb je eindelijk je telefoon afbetaald, mag je weer een nieuwe afbetalen, en dat is meestal echt geen geweldige.
Mijn zus "kreeg" van HI dus "gratis" een samsung a800 (zonder kleurenscherm ofzo) bij verlengen van abbo. Voor 30 euro in de maand. Dat noem ik afzetterij. Ze betaalt dus de komende 2 jaar elke maand 20-25 euro (>480 euro) voor een telefoon die je nu voor nog geen 200 in de winkel koopt.
Over die goedkope abbo's , sommige abbo's mag je gratis afsluiten, betaal je 30 euro in de maand, maar krijg je wel gelijk 200 euro's terug gestort of iets dergelijks. Let maar eens op hoeveel van je abbo nou daadwerkelijk opgaat aan je telefoon.
Mijn tip: Koop een telefoon (goedkoop) en sluit een abbo af. Dan bespaar je een hoop afbetaling mee.
Just my 0,02's
dat vind ik knap, ik krijg nergens voor 5 á 6 euro per maand een tegoed van 30 euro per maand.Shaflic schreef op 27 October 2003 @ 11:54:
Het werkt zo, je betaald voor die 30 euro beltegoed ook echt 30 euro. Dit komt omdat je een gratis telefoon hebt. Als je puur alleen een abbonnement afsluit van 30 euro tegoed in de maand, betaal je slecht 5 a 6 euro in de maand.
wil ik ook wel 5 á 6 euro per maand betalen en voor 30 bellen of smsen
Toch wel. Op gsmeasy.nl heb je een cashback-actie met een Orange 30 voor 5 euro per maand. En ook nog een prepaidsim erbij.Duivenseboy schreef op 27 October 2003 @ 15:21:
[...]
dat vind ik knap, ik krijg nergens voor 5 á 6 euro per maand een tegoed van 30 euro per maand.
wil ik ook wel 5 á 6 euro per maand betalen en voor 30 bellen of smsen
/spam
Ziet er leuk uit.... alleen je moet nu wel de adviesprijs voor de telefoon betalen! Je abbo is heel goedkoop maar je phone heel duur.... maakt weinig uit dus!Ebbie schreef op 27 October 2003 @ 15:26:
[...]
Toch wel. Op gsmeasy.nl heb je een cashback-actie met een Orange 30 voor 5 euro per maand. En ook nog een prepaidsim erbij.
/spam
Verwijderd
ik koop een phone 499 neem er een aanbieding abo bij van 5 euro pm voor een jaar lang dus das 12 x 5 = 60 pleur, na dat jaar verleng je hem nogeens met dezelfde voorwaarden (want bij de aanbieding van spits gaat het ook om 2 jaar) dus das nog eens 12 x 5 = ook 60. simpele rekensom brengt dan: 499 + 60 + 60 = 619 dus dan zit ik ook al over de 600 eurotjes heen.
nou was bij de berekening van shaslic
720-619= 101 euro en dat over twee jaar verdeelt in 101/24 is: 4, 20 in de maand!!!
dus shaflic heeft gelijk het is goedkoper maar dan moet je wel in een keer 500 euro op kunnen hoesten, terwijl je voor 4,20 in de maand "gespreid" kan betalen. kies zelf mensen
Verwijderd
Je moet dus wel binnen je contracttermijn die minuten opmaken. Neem ik iig aan.
Bennie gek, ben een koe!
Verwijderd
Dit wazige (
Voor € 11,15 per maand, heb je een jaar lang een belbundel van ³ 30 per maand, die vrij te besteden en onbeperkt geldig is, en je krijgt daar een gratis Siemens M55 bij.
Wat wil een prijsbewuste Tweaker nog meer?
't is wel ff eenmalig wat werk, en je hebt 2 abo's die je op tijd moet opzeggen, maar het bespaart heel wat €'s
En Stengels.. dat is toch nog wel heel weinig geld.. per maand.. dussum ook mms-en of zo?
Als je bij 2call een orange sim only met 30 euro per maand voor een jaar besteld ben je in totaal 85 euro kwijt. Als je hierbij dan de siemens m55 neemt ben je 85 + 36,34 = 121,34 euro kwijt. Dit is 10 euro en 11 cent per maand en je krijgt er in totaal 360 euro beltegoed voor en een siemens m55. Het abbonoment met kpn koop je meteen af, dus je hoeft ook niet bang te zijn dat dit verlengt wordt. Als je de 360 euro niet opmaakt in een jaar kan je je abbonoment van orange omzetten in een prepaidpakket, waarbij je je beltegoed mee kan nemen. Je hebt dan pas weer kosten als je beltegoed op is. Lijkt me toch een leuke aanbieding.Verwijderd schreef op 27 oktober 2003 @ 20:13:
Je kunt beter bij GSMStunter.nl een Siemens M55 .... maar het bespaart heel wat €'s
iemand iets leuks?
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
tip: sowieso geen 2-jarig abbo nemen en meer dan 25 euro p/m betalen is ook onzin als je niet zo gek veel belt (<4u/5u per maand)
koop gewoon een losse gsm (bijv. nu de actie met de M55) en neem er een goede cashback-abbo bij
in dit specifieke geval betaal je 35 euro voor de simlockvrije foon en 5 euro per maand om 4 a 5 uur gratis te bellen....en zo zijn er veel meer aanbiedingen te vinden
mensen betalen veel te veel om te kunnen bellen vind ik
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ze heeft nu een 2-jarig Orange Free 40 abonnement, wat na 6 maanden omgezet wordt naar 30. Daarnaast krijgt ze in maand 2 t/m 5 (dus 4 maanden) een dubbele bundel (dus 4x40 euro gratis bellen). De telefoon kostte op deze manier nog 39,95
Omdat ik ook Orange heb is het voordeliger voor ons allebei dat zij nu ook Orange heeft, want dan betaal je hetzelfde als naar een vaste lijn bellen (0,10 cpm geloof ik). Sowieso vind ik het een fijner gevoel als ik een telefoon koop bij een "echte" winkel, waar je ook eens terug kan komen als er wat aan is. Via internet een telefoon kopen zou ik zelf nooit doen.
[ Voor 38% gewijzigd door rb338 op 28-10-2003 17:31 ]
Verwijderd
ach ja dat is waar je voor betaald he! kijk jij wilt service en daar betaal je ook voor niet dat het niet goed is maar je heb wel gelijk als er wat is mis is (problemen) dan krijg je die service ook, en via internet is dat altijd maar afwachten.rb338 schreef op 28 October 2003 @ 17:22:
Mijn vriendin heeft vorige week de E700 gekocht in een Orange winkel.
Ze heeft nu een 2-jarig Orange Free 40 abonnement, wat na 6 maanden omgezet wordt naar 30. Daarnaast krijgt ze in maand 2 t/m 5 (dus 4 maanden) een dubbele bundel (dus 4x40 euro gratis bellen). De telefoon kostte op deze manier nog 39,95
Omdat ik ook Orange heb is het voordeliger voor ons allebei dat zij nu ook Orange heeft, want dan betaal je hetzelfde als naar een vaste lijn bellen (0,10 cpm geloof ik). Sowieso vind ik het een fijner gevoel als ik een telefoon koop bij een "echte" winkel, waar je ook eens terug kan komen als er wat aan is. Via internet een telefoon kopen zou ik zelf nooit doen.
Orange bedoel je dus? Ik heb die vandaag genomen en kreeg het toestel gratis meeMr. Liu schreef op 27 October 2003 @ 09:55:
[...]
Met een beltegoed van € 30,00 per maand dat onbeperkt houdbaar blijft vind ik ook dat nog meevallen.
Ik zie er geen problemen mee?
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Inderdaad, hetzelfde heb ik ook genomen. Gratis E700, drie maanden geen €30 beltegoed, maar €60, gratis aansluitkosten... deze aktie is geldig t/m 3 november, dus als je hem ook wilt hebben, dan zou ik snel zijn-Cargo- schreef op 28 oktober 2003 @ 17:42:
Ik heb dit ook gedaan, bij bel company. 2 jarig orange free 30 abbo met gratis E700, geen aansluitkosten enz...
Ik zie er geen problemen mee?
Heb jij hem ook bij belcompany gehaald? Zoja dan heb ik dus ook de eerste 3 maanden €60 beltegoed?Godjira schreef op 28 October 2003 @ 18:11:
[...]
Inderdaad, hetzelfde heb ik ook genomen. Gratis E700, drie maanden geen €30 beltegoed, maar €60, gratis aansluitkosten... deze aktie is geldig t/m 3 november, dus als je hem ook wilt hebben, dan zou ik snel zijn.
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Yep, stond bij de aktie van Orange bij BelCompany inderdaad. Heb alle aktie voorwaarden met die beste man doorgenomen. De eerste drie maanden krijg je dus €30,- beltegoed er gratis bij. Dan zit je totaal op €60,- per maand.-Cargo- schreef op 28 oktober 2003 @ 18:18:
[...]
Heb jij hem ook bij belcompany gehaald? Zoja dan heb ik dus ook de eerste 3 maanden €60 beltegoed?
Hhmm wist ik niet..ik heb ook eerlijkgezegd de voorwaarden niet doorgelezen. Maar dan kan ik dus deze 3 maanden voor 60 euro's bellen, en hoef ik maar 30 euro te dokken. BeterGodjira schreef op 28 October 2003 @ 18:20:
[...]
Yep, stond bij de aktie van Orange bij BelCompany inderdaad. Heb alle aktie voorwaarden met die beste man doorgenomen. De eerste drie maanden krijg je dus €30,- beltegoed er gratis bij. Dan zit je totaal op €60,- per maand.
Relaxed he? Vond ik eigenlijk ook wel inderdaad. Daarnaast vind ik het niet hoeven betalen van aansluitkosten ook een leuke aktie. Ook kan je als je eerst bij een andere provider zat daarna bij Orange gratis je oude nummer meenemen naar je nieuwe Orange abbonement, erg relaxed, en dat gewoon kostenloos-Cargo- schreef op 28 oktober 2003 @ 18:31:
[...]
Hhmm wist ik niet..ik heb ook eerlijkgezegd de voorwaarden niet doorgelezen. Maar dan kan ik dus deze 3 maanden voor 60 euro's bellen, en hoef ik maar 30 euro te dokken. Beter