Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Lian Li PC75

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De enige winkel die deze kast verkoopt is Computerland. En als ik de reacties zo lees op het forum is dat niet echt een goede computerzaak. Deze kast kost daar 230 euro, dus dan zou ik de kast graag bij een winkel kopen die beter uit de test komt. Er is niet eens een shopsurvey van.

Heeft iemand enig idee welke goede en betrouwbare computerzaak de PC-75 van Lian Li voor een leuke prijs in zijn assortiment heeft ?

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
Volgens mij Computerland idd een van de weinige die hem als PC75 verkoopt, voor de rest zal je moeten zoeken naar een los zijpaneel bij een gewone PC70.

Verwijderd

Ik weet niet wat het probleem is met Computerland maar ik heb er 3 weken geleden een compleet systeem van 2500 euro besteld en dat was na 4 dagen klaar en het werkt als een zonnetje.

• Wizzkiddy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Computerland RuleZ !!!! ik heb m zelf ook !!! :P

Verwijderd

de lian li is al wel een beetje een standaard kast aan het worden, er zijn ook heel veel klones in de omloop. Ik zou em niet meer kopen. maar je moet het natuurlijk zelf weten.

Verwijderd

Computerland is best wel een goede winkel hoor ga er liever naartoe als naar Mycom

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 20:07

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Ik weet niet of het de bedoeling is dat dit topic als survey gaat dienen, maar ik wil hier graag op reageren.

Computerland is een van de beste computerwinkels die ik ken, ik kom daar zo'n 2 a 3 keer per maand om iets te kopen, van een floppy kabeltje tot de nieuwste systemen, altijd niet goed geld terug.
Als je vriendelijk bent je en je problemen uit legt zijn zij absoluut niet de beroerste.
Het enige wat ik minder vind is dat ik al 4 keer een hdd kapot heb, en dat die voor 4 a 5 weken opgestuurd moet worden, maar dat heeft volgens mij elke winkel.

Daar komt bij dat als je een lian li pc75 wil kopen, wat voor service wil je dan? dat je 10 garantie krijgt? dat je erin mag dremelen maar nog steeds garantie hebt? dat je extra uv-lampjes krijgt? een kast gaat niet zomaar kapot, en je kunt van te voren controleren of er krassen op zitten.

Ik vind het een beetje ongegrond, ik zou zeggen loop er iig een keer langs en vraag om wat advies, kijk wat hun reactie is.

IIg succes.

T60P Widescreen

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-11 17:05

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik wil niet in de herhaling vallen (maar ik doe het lekker wel ;)) maar de Computerland (athans in H'lem) is een prima computerzaak. Zeker als je het gaat vergelijken met de Mycom die 100 meter verderop zit. Daarnaast zijn de prijzen vergeleken met andere winkels (dus geen internetshops) zeer gunstig te noemen. Als ik jou was zou ik er gewoon op af gaan!

Surfin' paradise!

Verwijderd

Bij magna.nl:
EUR 381 Aluminium Professional Lian Li PC75, zonder voeding
Voor leveringen onder rembours geldt een toeslag van €12,- ongeacht de grootte van de bestelling. Als de levering vooruit wordt betaald dan is de toeslag €7.-
Maar goedkoop is dat inderdaad niet.

Bij Dedicated Computing verkopen ze de zijkant van de PC75 voor 50 E zodat je die in een andere Lian Li kast kunt zetten.
Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 09:19:
Er is niet eens een shopsurvey van.
Wat dacht je van deze? ;) Staan 20 reacties in de shopsurvey, wat de waardering is kun je zelf wel kijken daar :)

/edit
Rddr schreef op 27 October 2003 @ 16:20:
ik dacht zo bij www.maxpert.nl.. weet niet zeker maar volgens mij heb ik ze daar zien staan :)
http://www.maxpert.nl/c137.html, gaat maar tot de PC71.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 16:45 ]

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-11 22:20
ik dacht zo bij www.maxpert.nl.. weet niet zeker maar volgens mij heb ik ze daar zien staan :)

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 16:29
M8 van me had bij Computerland Online ook een PC-75 besteld, 14 dagen gewacht en geen reactie, elke x weer gebeld en gemailed. Geen gehoord. Ze laten je duidelijk in de kou staan, dus toen maar bij een ander niet nader te noemen bedrijf besteld en binnen 2 dagen in huis! :D

..::System Specs::..

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Noem dan even dat "niet nader te noemen" bedrijf, je noemt wel de "slechterik" maar de good guys niet :?

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik ben nu meerdere keren bij Computerland in Haarlem geweest.
2x complete pc in deeltje gekocht en alles was er beide keren.
Problemen worden snel opgelost.

Echt top zaakie, Mycom zit iets verder op, maar ik ga toch liever naar de Computerland ookal heb ik geen slechte ervaringen met de MyCom, maar Computerland rules gewoon.

• Math2k
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-01-2021
Tjah als je mij vraagt wat de beste pc winkel is dan word het toch
perfect-systems.nl

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 14:45

AMDFreak

Intel is zo..

erhmm.. waarom zou je garantie verwachten op je systeemkast? dat kan over 1 maand tohc niet kapot zijn oid?

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 16:29
Math2k schreef op 27 October 2003 @ 20:37:
Tjah als je mij vraagt wat de beste pc winkel is dan word het toch
perfect-systems.nl
@ Hydraulik - Phunk, met de beste zaak doel ik dan op Freezing Hardware, en XXLCases, daar mun Lian-Li PC7(5)0 en spullen besteld en beiden keren binnen 2 dagen!

en @ Matk2k, we hadden het niet over een pc-winkel maar over een winkel die de PC75 levert! En aangezien PS niet MEER Lian-Li kasten verkoopt, houdt t op he? :D

..::System Specs::..

Verwijderd

De enige winkel die deze kast verkoopt is Computerland. [...] Er is niet eens een shopsurvey van.
http://www.tweakers.net/shopsurvey/31 Het is niet echt de bedoeling om op het forum shopsurvey discussies te houden. Je vertrouwt die zaak en koopt het daar, of niet. Bovendien: je gaat er heen: vraagt of je die kast uitgepakt mag zien of er schade aan is - en besluit dan of je hem wel/of niet koopt. Daar kan weinig aan verkeerd gaan of een miskoop mee opgelopen worden.

Alternatieven:
pricewatch: Lian Li PC-70 (E-ATX, Geen PSU, Zilver)
pricewatch: Lian Li PC-71 (E-ATX, Geen PSU, Zwart)
pricewatch: Lian Li PC-7323A (ATX, Geen PSU, Wit)
gewoon die winkels mailen. Tenslotte hoeft niet alles online te staan wat ze verkopen of kunnen bestellen.

"Waar koop ik $product" topics zijn eigenlijk niet de bedoeling. Zie: Faq. Zodra een product ergens te koop is zal hij toch wel in de Pricewatch opduiken. En als mensen op het forum producten tegenkomen, kunnen ze die ook aan de Pricewatch toevoegen. Op die manier blijft alle informatie gerangschikt en vindbaar op een logische plaats.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2003 05:33 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.