In een eerdere post heb ik al eens vermeldt dat mijn bedrijf het gebruik van Outlook niet echt op prijs stelt. Dit vanwege het hoge "security risk". In mijn mening (en menig anderen binnen het bedrijf) is het gebruik van Outlook geen probleem wanneer je je software up-to-date houdt met de laatste patches, een aantal opties aanpast en je anti-virus software regelmatig vernieuwd.
Hierdoor kom ik op het volgende punt: Zodra Outlook "relatief" veilig is gemaakt (gaarne geen flame
), is er een mogelijkheid om je uitgaande mails zodanig aan te passen dat het niet te zien is dat je het met Outlook hebt verstuurd? Hiermee bedoel ik dus het aanpassen van je mail-headers en de "Mail-application" line te verwijderen, zodat mailservers mijn mails niet meer blokkeren.
Wanneer er ook maar iets verkeerds is met deze post, dan zie ik het slotje wel verschijnen en biedt ik bij voorbaat mijn excuses aan!
Hierdoor kom ik op het volgende punt: Zodra Outlook "relatief" veilig is gemaakt (gaarne geen flame
Wanneer er ook maar iets verkeerds is met deze post, dan zie ik het slotje wel verschijnen en biedt ik bij voorbaat mijn excuses aan!