Toon posts:

Dscaler rekt beeld uit :S

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in bezit van een "Leadtek Winfast 200 XP" TVkaart

Altijd werkte het prima! Ik keek vaak tv met Dscaler omdat de normale software niet zo uitgebreid is.. En dan ging prima

Sinds een tijdje is me beeld echter gek gaan doen.
Als ik namelijk tv kijk in een klein venster dan rekt hij het beeld zeg maar in de hoogte maar het venstertje rekt hij niet.. Zo lijkt het of iedereen een beetje een lang uitgerekt gezicht heeft en omdat het kadertje niet mee gaat mis ik ook nog is een stuk van het beeld onderaan :(

Ik heb het probleem proberen op te lossen door nieuwere drivers te downloaden voor me kaartje maar dat heeft niet geholpen.. Ook heb ik me computer geformateerd en alles er op nieuw opgezet... maar ook dat bood geen uitkomst :(

Wie o wie kan mij helpen?

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Ga eens naar View -> Zoom en zet hem dan op 1x. (Zelfs als hij al op 1x staat!). Ik had ook een keer dit probleem en dat lostte het toen op. De zoom stond wel al op 1x maar door hem handmatig er nog eens op te zetten was de aspect ratio weer goed.

Verwijderd

Topicstarter
m-m schreef op 27 October 2003 @ 13:43:
Ga eens naar View -> Zoom en zet hem dan op 1x. (Zelfs als hij al op 1x staat!). Ik had ook een keer dit probleem en dat lostte het toen op. De zoom stond wel al op 1x maar door hem handmatig er nog eens op te zetten was de aspect ratio weer goed.
Ik heb het geprobeerd maar het wil niet werken het blijft het is niet dat het hele beeld inzoemt alleen hij rechkt het verticaal uit terwijl me venstertje dat niet doen de onderkant van het beeld ontbreekt dus en iedereen heeft lange gezichten..

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

ja dat zei je al en dat is hetzelfde als wat ik had

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zet de overlay van je videokaart eens op default, meestal is dat het probleem.

They made me do it.

Verwijderd

Topicstarter
Tom S. schreef op 27 October 2003 @ 18:18:
Zet de overlay van je videokaart eens op default, meestal is dat het probleem.
ook niet :S
Pagina: 1