[doc => htm] Simpele applicatie gevraagd

Pagina: 1
Acties:

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:03
Deze vraag is al meerdere malen gevraagd op GoT, maar ik heb nog steeds niet gevonden wat ik zoek (ook niet via Google).
Eens in de 2 maanden krijg ik de opdracht om een clubblad te digitaliseren. Ik krijg een word-document aangeleverd. Deze wil ik graag naar html converten, en elke bladzijde in Word ook daadwerkelijk in *.htm als uitvoer krijgen. Als het even kan, zou ik ook graag willen dat er onderaan elke pagina een linkje komt naar de volgende//vorige pagina.
Het converteren van tabellen e.d. is een pré, evenals een "freeware"-status.

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Verwijderd

Je kunt word documenten gewoon als html opslaan en normaal bekijken in Internet Explorer. (je hebt dan wel brakke MS-HTML maarja, 't is een keuze.)

wat een andere mogelijkheid is om een WYSIWYG editor in de arm te nemen en het clubblad om te zetten in html op die manier. Je gaat mij niet vertellen dat je met google niets hierover gevonden hebt. Er zijn namelijk zat alternatieven om doc na html te converteren.

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 13:27

MAZZA

Barbie is er weer!

Op bovenstaande MS-HTML manier is een mogelijkheid. Daarnaast heeft Papa Eend van dit forum een PHP functie geschreven die de brake MS code ombouwt naar een vrij degelijke HTML pagina. Die functie is wel ergens te vinden :)

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:03
Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 00:38:
Je kunt word documenten gewoon als html opslaan en normaal bekijken in Internet Explorer. (je hebt dan wel brakke MS-HTML maarja, 't is een keuze.)

wat een andere mogelijkheid is om een WYSIWYG editor in de arm te nemen en het clubblad om te zetten in html op die manier. Je gaat mij niet vertellen dat je met google niets hierover gevonden hebt. Er zijn namelijk zat alternatieven om doc na html te converteren.
Dat hoor je mij ook niet zeggen :)

Ik heb wel al een aantal programma's geprobeerd zoals onder andere:
CZ Document Converter --> Heeft geen instelmogelijkheden, zoals aparte pagina's
WordToWeb --> Is redelijk goed, maar de demo-versie heeft annoying restricties. Aangezien ik legaal bezig wil zijn, geen optie helaas
WordCleaner --> Op de site zag het er leuk uit, maar bij het opstarten van de applicatie word ik doodgegooid met fatale errors

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.