Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Verwijderd
Je kunt word documenten gewoon als html opslaan en normaal bekijken in Internet Explorer. (je hebt dan wel brakke MS-HTML maarja, 't is een keuze.)
wat een andere mogelijkheid is om een WYSIWYG editor in de arm te nemen en het clubblad om te zetten in html op die manier. Je gaat mij niet vertellen dat je met google niets hierover gevonden hebt. Er zijn namelijk zat alternatieven om doc na html te converteren.
wat een andere mogelijkheid is om een WYSIWYG editor in de arm te nemen en het clubblad om te zetten in html op die manier. Je gaat mij niet vertellen dat je met google niets hierover gevonden hebt. Er zijn namelijk zat alternatieven om doc na html te converteren.
Op bovenstaande MS-HTML manier is een mogelijkheid. Daarnaast heeft Papa Eend van dit forum een PHP functie geschreven die de brake MS code ombouwt naar een vrij degelijke HTML pagina. Die functie is wel ergens te vinden
Dat hoor je mij ook niet zeggenVerwijderd schreef op 27 October 2003 @ 00:38:
Je kunt word documenten gewoon als html opslaan en normaal bekijken in Internet Explorer. (je hebt dan wel brakke MS-HTML maarja, 't is een keuze.)
Ik heb wel al een aantal programma's geprobeerd zoals onder andere:
CZ Document Converter --> Heeft geen instelmogelijkheden, zoals aparte pagina's
WordToWeb --> Is redelijk goed, maar de demo-versie heeft annoying restricties. Aangezien ik legaal bezig wil zijn, geen optie helaas
WordCleaner --> Op de site zag het er leuk uit, maar bij het opstarten van de applicatie word ik doodgegooid met fatale errors
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.