Toon posts:

[Printer] HP Photosmart 7260

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik beschik reeds enige tijd over een digitaal fototoestel en nu zou ik graag enkele van mijn foto's op "normaal" fotopapier hebben.

Ik overweeg de aanschaf van een HP Photosmart 7260 hiervoor, maar krijg langs alle kanten zowel positieve als negatieve commentaren over dit toestel.

Iemand dit toevallig ervaring heeft met HP Photosmart printers?

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Wij hebben thuis een P1000 staan die na een jaar kapot is gegaan (Te ruw met cartridge geweest,) en nu hebben we een andere waarvan me de naam is ontschoten. Ik ben niet ontevreden met dezeinters de kwaliteit is ook perfect. Maar mischien langs winkels geen en vragen of ze proefafdrukken willen maken?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:00

Royz

Kleurenblind!!

Ik heb de Photosmart 7550 nu sinds april. Persoonlijk vind ik het design erg mooi en de toetsen op de printer zelf gebruik ik ook nogal regelmatig. Deze printer bevat ook 3 cardridges en op (foto) papier is de afdruk echt erg goed, er gaat weinig tot geen detail verloren. Daarnaast weet iedereen, HP zuipt helaas inkt jammergenoeg.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-05 21:58

Roy

Hobbies?

Ik krijg vrijdag m'n Photosmart 7960 binnen, ben echt heel beniewd hoe de afdrukken zijn met die printer!

maar over dat afdrukken bekijken in winkels is echt een ramp. Bij de meeste winkels hebben ze de printers niet op voorraad, en als ze er een in de vitrine hebben staan dan willen ze er geen afdruk mee maken, omdat ze hem anders niet kunnen verkopen. Dus ik heb mijn keus gebaseerd op reacties van gebruikers en revieuws

Inderdaad...

Verwijderd

Topicstarter
En wat te doen met het fotopapier? Enkel HP papier gebruiken of zijn er ook andere aan te raden?