Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Op zoek naar een zwart frontje

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sup casemoders,

BEn op zoek naar een zwart frontje voor een Sony DRU 500A brander. Kan iemand mij helpen? Kan maar niets vinden op i-net.

thx

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:12

Turkish

zhé germans

Ik heb geen idee of het bestaat, maar je zou er natuurlijk over kunnen mailen met Sony. Anders zou je moeten kijken of je je drive kan stealthen

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Een spuitbus doet wonderen, en is nog goedkoper ook :Y)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
Precies, gewoon spuitbus gebruiken. Frontje losklikken, primer erop spuiten en dan met de zwarte spuitbus aan de slag. Is zo gedaan, en is inderdaad een stuk goedkoper dan een nieuw frontje kopen.

System Specs

Verwijderd

lj2000 schreef op 26 October 2003 @ 23:37:
Precies, gewoon spuitbus gebruiken. Frontje losklikken, primer erop spuiten en dan met de zwarte spuitbus aan de slag. Is zo gedaan, en is inderdaad een stuk goedkoper dan een nieuw frontje kopen.
Als die uberhaupt te krijgen zijn

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

http://www.eynstein.nl/a/3005.html is dit wat? sommige zijn universeel dus misschien past ie jouw brander

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Verwijderd

zoek op www.tweakers.net
daar vond ik mijn zwart frontje ook voor mijn lite-on brander

de winkel is op www.pclcomputers.nl en frontje kost 3 euro 50 ( dat was wel een lite-on frontje he)

MAAR je kan ook een alumnium strak zwart glimmend frontje kopen voor 15 euro....

edit: de poster VOOR deze bericht heeft (toevallig) de url van waar ik nu overpraat en is 5 euro goedkoper dan pcl nog ook :X

mail pcl gwoon je vraag als je het niet vind op hun site, ik weet ZEKER dat ze het hebben ( 2 dagen terug in me handen gehad ).....

of vraag het aan je dichtbijzijnste puterzaak natuurlijk....

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 00:00 ]

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:38

mphilipp

Romanes eunt domus

lj2000 schreef op 26 oktober 2003 @ 23:37:
Precies, gewoon spuitbus gebruiken. Frontje losklikken, primer erop spuiten en dan met de zwarte spuitbus aan de slag.
Als je gewoon bouwmodelverf koopt, een spuitbusje Tamiya bijvoorbeeld, hoef je geen primer te gebruiken. Je moet overigens matzwart gebruiken. Ik heb verschillende Tamiya spuitbussen liggen en de semi-gloss is nog te glimmend als je 'm bijvoorbeeld naast een 'native' zwarte drive houdt. Gloss is helemaal kermis (tenzij je dat mooi vindt natuurlijk) en mat komt gewoon het mooiste uit.

In aanvulling op wat lj2000 schrijft moet je het eject knopje voorzichtig eraf halen. Zit doorgaans vastgesmolten dus je moet 'm er met wat superlijm weer terug op plakken. Gaat prima, wees niet bang. Als je maar een beetje voorzichtig bent.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Verwijderd

GoT-search: zwart frontje

Universeel:
Coolermaster CD/DVD/RW Front Bezel zwart
Coolermaster AFP-U02 Zwarte Alu front bezel

Aanpassen:
Zwart Frontje & Trayklepje voor Lite-On writers
Zwart Frontje & Trayklepje voor Lite-On DVD/CD
Zwarte front tbv cdrom 56X Aopen

Vervangen voor ander modelfront:
Sony DW-U10A 4x DVD+R DVD-R Zwart

Zo complex is het niet om deze zelf zwart te maken:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Sony_DRU500A-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Sony_DRU500A-2.jpg

Kortom, voldoende te vinden - zolang je maar de stappen volgt uit de CME policy.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 01:04 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.