Toon posts:

[Spielerij] Diablo topic deel19

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag een poll willen in de openingspost maar kan nergens vinden hoe dat moet! kan iemand mij helpen!?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De huidige React-software die GoT gebruikt kan helaas (nog) geen polls aan. Je moet hiervoor naar deze site: http://poll.dezeserver.nl/.

Daar maak je gewoon een poll aan. Vervolgens krijg je een code die je in je openingspost moet zetten, en je hebt een poll :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 00:24
Genghis Khan schreef op 26 October 2003 @ 22:27:
De huidige React-software die GoT gebruikt kan helaas (nog) geen polls aan. Je moet hiervoor naar deze site: http://poll.dezeserver.nl/.

Daar maak je gewoon een poll aan. Vervolgens krijg je een code die je in je openingspost moet zetten, en je hebt een poll :).
Aanpassing: de React software kan het zeker wel; alleen staat het uitgeschakeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
en nu ik toch hier ben! :D ! zou men mensen die hele tijd over het botten hebben! en dan vooral de mensen die het gebruiken (*lees cheaten*) een programma laten lopen die het spel speelt voor jou! kunnen waarschuwen? of gewoon de post deleten? alvast bedankt! En zekers bedankt voor de Poll Info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op 26 oktober 2003 @ 22:31:
en nu ik toch hier ben! :D ! zou men mensen die hele tijd over het botten hebben! en dan vooral de mensen die het gebruiken (*lees cheaten*) een programma laten lopen die het spel speelt voor jou! kunnen waarschuwen? of gewoon de post deleten? alvast bedankt! En zekers bedankt voor de Poll Info :)
Cheaten is k*t, maar helaas niet te modereren imho: het is niet illegaal en bovendien zo 'common' bij Diablo dat het echt veel posts veroorzaakt. Sowieso is 'het grote Diablo topic' voor alle Diablo gamers bedoeld, ook degene die te lame zijn om het zelf te spelen :)

* curry684 heeft for the record ook een neiging om een game te quitten zodra termen als MapHack en duping voorbijkomen :/

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben blij dat je wel een goede mening hebt over het spel spelen! :) je hebt er van die mensen tussen zitten dat je denkt! waarom speel je het nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10 23:24
Zolang er niet met links gegooid wordt waar je die dingen vandaan kan halen, ga ik geen posts verwijderen over cheats/bots/whatever, er is imho best ruimte om daar over te discussiëren. Zodra iemand een link post waar het te vinden is, kan hij een OW verwachten, simpel. :)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Zoals Will al zegt, zolang er geen links naar illegaal content wordt geplaatst (of een hint hoe je er om moet zoeken) is er weinig aan te doen, cheats zijn (helaasch) normaal geworden in online games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idem.

Ik heb er vanmiddag al een paar posts aan gewijd in het topic zelf, maar het valt me op dat het gewoon een nette discussie blijft. Nee, als we alle posts moesten trashen waar we het niet mee eens waren... "leeg forum, dat GoT" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ach we argumenteren ze wel weg! ;)
Pagina: 1