Ik zou graag een poll willen in de openingspost maar kan nergens vinden hoe dat moet! kan iemand mij helpen!?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Aanpassing: de React software kan het zeker wel; alleen staat het uitgeschakeldGenghis Khan schreef op 26 October 2003 @ 22:27:
De huidige React-software die GoT gebruikt kan helaas (nog) geen polls aan. Je moet hiervoor naar deze site: http://poll.dezeserver.nl/.
Daar maak je gewoon een poll aan. Vervolgens krijg je een code die je in je openingspost moet zetten, en je hebt een poll.
Cheaten is k*t, maar helaas niet te modereren imho: het is niet illegaal en bovendien zo 'common' bij Diablo dat het echt veel posts veroorzaakt. Sowieso is 'het grote Diablo topic' voor alle Diablo gamers bedoeld, ook degene die te lame zijn om het zelf te spelenVerwijderd schreef op 26 oktober 2003 @ 22:31:
en nu ik toch hier ben!! zou men mensen die hele tijd over het botten hebben! en dan vooral de mensen die het gebruiken (*lees cheaten*) een programma laten lopen die het spel speelt voor jou! kunnen waarschuwen? of gewoon de post deleten? alvast bedankt! En zekers bedankt voor de Poll Info
There is no magic.
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq