Hoi ik ben de eigenaar van een MAXTOR 6L080L4 en ik heb hier tot nu toe geen problemen mee ondervonden tot een paar weken geleden.
Ik was gewoon bezig in windows als ik eeneens een geluid van een rollend balletje hoor. Dit klonk helemaal niet gezond en een paar seconden daarna bevroor het scherm. Na het rebooten niets meer aan de hand en ik heb dit daarna nog wel eens gehad maar ik heb er verder niet meer bij nagedacht en de FSB een beetje teruggeschroefd van 155 naar 153. Dit scheelt namelijk in de pci-snelheden en misschien heeft m'n hdd daar ook last van
.
Nu startte ik vandaag m'n pc op en na een tijdje gebeurde het weer. Ik zet de pc uit en start opnieuw op en toen ik in windows kwam freezde ie gelijk weer. Na nog 4 rebooten heb ik het opgegeven en ben ik weggegaan want ik moest ergens heen.
Toen ik weer terugkwam vanavond rond 8 uur zette ik de pc aan en weer precies hetzelfde verhaal. Toen heb ik de FSB teruggeschroeft naar 133
uit wanhoop. Het ging nog steeds niet, ik kon toen na het weer eens rebooten eeneens kiezen voor [windows opstellen met de vorige instellingen]. Dit gekozen en nou draait ie weer. Ik blij
maar ik ben toch wel benieuwd wat er nou aan de hand was
. Ik hoop maar niet dat ik nou een nieuwe schijf moet gaan kopen want ik heb em overgekocht van iemand
.
Heeft iemand dit al eens vaker gehad en wat kan dit betekenen?
Mijn systeem:
Cpu: Amd palomino 1800+ @ 1800+ (voorheen @ 2200+)
Mobo: Asus A7v8x
Geheugen: 512 MB DDR 333 onbekend
Videokaart: club 3d Ati Radeon 9000 pro
Harde schijf: MAXTOR 6L080L4
voeding: No name 300 watt
Geluidskaart: Soundblaster 5.1 live!
OS: Windows XP proffesionel met alle updates en service packs
Ik ben jullie bij voorbaat al dankbaar
Ik was gewoon bezig in windows als ik eeneens een geluid van een rollend balletje hoor. Dit klonk helemaal niet gezond en een paar seconden daarna bevroor het scherm. Na het rebooten niets meer aan de hand en ik heb dit daarna nog wel eens gehad maar ik heb er verder niet meer bij nagedacht en de FSB een beetje teruggeschroefd van 155 naar 153. Dit scheelt namelijk in de pci-snelheden en misschien heeft m'n hdd daar ook last van
Nu startte ik vandaag m'n pc op en na een tijdje gebeurde het weer. Ik zet de pc uit en start opnieuw op en toen ik in windows kwam freezde ie gelijk weer. Na nog 4 rebooten heb ik het opgegeven en ben ik weggegaan want ik moest ergens heen.
Toen ik weer terugkwam vanavond rond 8 uur zette ik de pc aan en weer precies hetzelfde verhaal. Toen heb ik de FSB teruggeschroeft naar 133
Heeft iemand dit al eens vaker gehad en wat kan dit betekenen?
Mijn systeem:
Cpu: Amd palomino 1800+ @ 1800+ (voorheen @ 2200+)
Mobo: Asus A7v8x
Geheugen: 512 MB DDR 333 onbekend
Videokaart: club 3d Ati Radeon 9000 pro
Harde schijf: MAXTOR 6L080L4
voeding: No name 300 watt
Geluidskaart: Soundblaster 5.1 live!
OS: Windows XP proffesionel met alle updates en service packs
Ik ben jullie bij voorbaat al dankbaar
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2003 22:26 ]