Achtergrondkleur replies :?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:12

Wok

Dakloos...

Topicstarter
In de changelog kon ik deze 'functie' niet vinden, maar als ik oudere topics bekijk (bijvoorbeeld deze: Wat zijn mijn rechten tav fotograferen van politie?) dan hebben sommige replies een grijze achtergrond en andere weer de vertrouwde blauw/paarse achtergrond. Wat is hier de functie van?

Ik dacht eerst dat het een bugje zou zijn, dus heb ik a) een Crtl+F5 gedaan en b) mijn prefs opnieuw gesubmit, maar ik zie de kleuren nog steeds.

Het leek er even op dat posts van mods grijs waren, maar in het topic dat ik als voorbeeld aandraag, zijn ook posts van normale users grijs.

:?

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De posts waar de keywords instaan waar je op zoekt (in dit geval 'politie' en 'foto'), zijn de normale kleur en replies zonder die keywords zijn grijs. Weet je dus gelijk welke posts relevant zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:12

Wok

Dakloos...

Topicstarter
Ah, dat verklaart een hoop :) Thx! :)

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 oktober 2003 @ 22:15:
De posts waar de keywords instaan waar je op zoekt (in dit geval 'politie' en 'foto'), zijn de normale kleur en replies zonder die keywords zijn grijs. Weet je dus gelijk welke posts relevant zijn :)
Kan dat misschien ook worden uitgezet middels een optie (kan hem niet vinden, dus als ik eroverheen kijk, spijt het me (net als het openen van een soortgelijk topic, waar een slotje op kwam |:()), want ik vind het mateloos irritant om eerst grijs te hebben en dan plots een paar paarse.

Ik weet ook wel dat ik in de adresbalk de woorden er wel uit kan laten, maar dat grijs irriteert me op de een of andere manier mateloos, en om nu elke link handmatig aan te passen.. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-09 13:31
Verwijderd schreef op 27 oktober 2003 @ 00:35:
[...]

Kan dat misschien ook worden uitgezet middels een optie (kan hem niet vinden, dus als ik eroverheen kijk, spijt het me (net als het openen van een soortgelijk topic, waar een slotje op kwam |:()), want ik vind het mateloos irritant om eerst grijs te hebben en dan plots een paar paarse.

Ik weet ook wel dat ik in de adresbalk de woorden er wel uit kan laten, maar dat grijs irriteert me op de een of andere manier mateloos, en om nu elke link handmatig aan te passen.. ;)
Er is inderdaad geen optie om dit uit te zetten. Het is een toevoeging die het zoeken makkelijker maken. Je scrolled even snel door een topic en ziet direct welke postings jouw zoektermen bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wok schreef op 26 October 2003 @ 22:42:
Ah, dat verklaart een hoop :) Thx! :)
yw :)
Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 00:35:
[...]
Volgens Jasper kan het dus niet, maar je hoeft niet elke keer je adresbalk handmatig aan te passen, je kunt ook nog een keer op de topictitel bovenaan klikken, wat een erg kleine moeite is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

CyBeR in "Vinden jullie ook dat de Search layout v" :)

Stylesheet ff anders aanpassen (altmsg1 hetzelfde als altmsg1_dim, idem voor 2)
Beter download je ff direct de versie van GoT, aangezien ik nog meer kleuren aan heb gepast. Scheelt editen ;)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Zou het niet mooier zijn om alleen de gezochte woorden te highlighten? Dat is op de FP ook gebruikelijk, de gezochte woorden zijn daar rood.

offtopic:
ik vind dat grijze mooier dan dat huidige paarse (of is het nu blauw?), schiet eens op met die templates :P

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Jasper schreef op 27 October 2003 @ 09:29:
[...]Het is een toevoeging die het zoeken makkelijker maken. Je scrolled even snel door een topic en ziet direct welke postings jouw zoektermen bevat.
Omdat het bericht waarin de keywords _niet_ in staan een andere kleur krijgt, valt het eerder op dan de highlights van de woorden die je _wel_ zoekt. De "toevoeging" mist zn doel.
Naar mijn mening kun je het beter omdraaien, of is iig een experiment hierin wel interessant om tot een juiste methode te komen.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Resistor schreef op 27 October 2003 @ 09:41:
Zou het niet mooier zijn om alleen de gezochte woorden te highlighten? Dat is op de FP ook gebruikelijk, de gezochte woorden zijn daar rood.
dat was het normaal ook alleen al B)

en imho vind ik het zo een stuk duidelijker :) zie je meteen wleke post je moet hebben en welke woorden eruit :) (ja daar dat gehighlight 8))

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

PipoDeClown schreef op 27 October 2003 @ 09:48:
[...]

Omdat het bericht waarin de keywords _niet_ in staan een andere kleur krijgt, valt het eerder op dan de highlights van de woorden die je _wel_ zoekt. De "toevoeging" mist zn doel.
Naar mijn mening kun je het beter omdraaien, of is iig een experiment hierin wel interessant om tot een juiste methode te komen.
Het is meer voor topics waar voornamelijk posts geplaatst zijn zonder de gehighlighte woorden. Zo kun je snel door het topic scrollen en posts vinden met highlights, zonder je extra in te hoeven spannen om de woorden zelf op te zoeken.

Ik vind 't wel handig. En tegelijkertijd vind ik dat grijze mooier, dus heb ik 't ff omgedraaid :+

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Resistor schreef op 27 oktober 2003 @ 09:41:
Dat was het al en veel mensen klaagden dat ie de reacties niet kon vinden die ie moest hebben in van die lange topics. Want het viel niet genoeg op...
PipoDeClown schreef op 27 oktober 2003 @ 09:48:
De eerste week zal het even wennen zijn, maar dat is met vrijwel elke wijziging zo ;)
Pagina: 1