• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:36

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Topicstarter
Kheb deze foon tijdje terug prepaid (BEN)gekocht...nu kreeg ik bij het invoeren van mijn pincode het volgende plaatje te zien "WELKOM BIJ BEN"...

Nu is BEN allang R.I.P. en ik wissel nogal vaak van simkaart (meerdere nummers)
Nu wil ik net zoals bij andere 3310`s/3330`s gewoon die geanimeerde handjes zien als ik em aanzet...

Er staat nergens aangegeven of een fabrieksreset dit kan verhelpen :?

Weet iemand hier de oplossing voor?

[ Search gebruikt + gegoogled etc, maar nix gevonden ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Falskdansker
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Misschien moet je bij welkomsttekst (of iets dergelijks) kijken of daar "WEKOM BIJ BEN" staat. Dan moet je dat weghalen, anders kan Nokia of Be..., eh, T-Mobile je vast wel vertellen hoe je het weg moet halen.

Steam

Verwijderd

met een datakabel kan je dat zo veranderen... in combinatie met de juiste software natuurlijk zo heb ik dat ook bij die van me zusje gedaan dat was trouwens een 3310 maar is allemaal een beetje het zelfde :P

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Topicstarter
Het gaat om het geanimeerde scherm wat je ziet bij het aanzetten van de telefoon....
de welkomsttekst kun je daarover heen zetten....bijvoorbeel WELKOM MICHAEL KNIGHT.....

maar nu ist een plaatje...en ik wil die geanimeerde handjes hebben :(

Kheb geen beschikking over een datakabel...en ik wil er waarschijnlijk geen kopen omdat ik em toch niet meer zal gebruiken hierna..

[ Voor 22% gewijzigd door Michael Knight op 26-10-2003 22:42 ]

Verwijderd

Michael Knight schreef op 26 October 2003 @ 22:42:
Het gaat om het geanimeerde scherm wat je ziet bij het aanzetten van de telefoon....
de welkomsttekst kun je daarover heen zetten....bijvoorbeel WELKOM MICHAEL KNIGHT.....

maar nu ist een plaatje...en ik wil die geanimeerde handjes hebben :(

Kheb geen beschikking over een datakabel...en ik wil er waarschijnlijk geen kopen omdat ik em toch niet meer zal gebruiken hierna..
dan is het niet mogelijk denk ik zo, ik heb het toen met een datakabel gedaan paar euro was die, en dan kan het, maar je moet het dan frame voor frame maken. dat moest ik toen ook. je hebt dan iets van een X aantal frames beschikbaar daar kan je dan je eigen animatie in maken :P

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Topicstarter
Maar is het dus niet zo dat het originel "handjes-gedoe" nog ergens diep in de nokia zit?

Verwijderd

Michael Knight schreef op 26 October 2003 @ 22:48:
Maar is het dus niet zo dat het originel "handjes-gedoe" nog ergens diep in de nokia zit?
misschien maar ik denk het niet, als ben zijn eigen firmware er op zet is het vaak allemaal weg...

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Topicstarter
Dat is knap stom...ze hadden destijd nl. ook al geanimeerde screensavers weggehaald en daar een STILSTAAND BEN-logo voor neergezet... :r

Pagina: 1