[Ravenshield] Lan game eist internet.

Pagina: 1
Acties:

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Verwijderd schreef op 06 September 2003 @ 18:27:
Beste medetweakers,

Ik wil graag RavenShield over LAN spelen, maar als ik dat doe, dan wil die eerst verbinding maken met Internet.

Is dit uitteschakelen? want we hebben niet altijd internet met onze lan.
het schijnt uitteschakelen te zijn maar hoe?

alvastbedankt.
Dit is dus precies mijn probleem. Ik heb momenteel geen internet thuis, maar wil toch Raven Shield MP over lan kunnen spelen.
Verwijderd schreef op 06 september 2003 @ 18:33:
Wat ik deed op een thuis LAN partytje, is gewoon ffies het stekkertje voor het internet uit de switch trekken, en toen werkt het gewoon :) , het duurt alleen een paar seconden langer met zoeken...

/edit
Dus je hebt helemaal geen internet nodig...
Dit werkt niet bij de laatste versie (v1.41) Kan ik mijn CD key niet in het register invoeren zodat het toch werkt?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:43
[...]

Dit werkt niet bij de laatste versie (v1.41) Kan ik mijn CD key niet in het register invoeren zodat het toch werkt?
Ik denk niet dat dat veel zin heeft, bij LAN games zoekt Ravenshield gewoon naar de online server, het gaat 'm dus helemaal niet om de key. En als er wel op je key gecontroleerd wordt dan zou die al in je registry moeten staan, dus heeft het geen zin om die er nog eens handmatig in te zetten.

Wat gebeurt er als je LAN wilt opstarten en je 'm gewoon even een tijdje laat zoeken? Als ie na een tijdje erachter komt dat er geen verbinding gemaakt kan worden met internet gaat ie misschien toch door :)

[ Voor 15% gewijzigd door Hahn op 27-10-2003 13:46 ]

The devil is in the details.

Verwijderd

Ik heb de ali-illegali-versie een tijdje bekeken en daarbij stond dit in de .nfo:
We want to warn you, this product contacts the developer on multi

LAN play, so if you want to play LAN, remember to disconnect your

internet - the game will timeout and allow multi LAN play, and you

will be safe.
Dus wat Marco zegt lijkt inderzaad te kloppen.