Toon posts:

Hercules 3D Prophet Radeon 9800SE All In Wonder 128MB

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een 9800se en ik wordt er knetter gek van!!!!!!! :( }) ik kan geen een spel spelen loopt gewoon steeds vast!!! 8)7 na 15 a 30 kan ik niks meer lezen alles wordt dan heel erg vaag!! :? hoe kan dit?? wat kan ik hier aan doen?????

ik kan zelfs niet een een Benhmark draaien van 3dmark03 ik krijg gewoon zwart beeld, als ik op esc heb gedruk komt de beeld terug!!! please help!!!!

Ik heb het probleem al ik moet de agp op 4 zetten en niet op 8, hoe zou dit kunnen??? in de bios kan ik niks meer verranderen staat op auto.

Groeten Mike

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 01:24 ]

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Kijk eens of de kaart niet veel te heet wordt, dan krijg je ook dit soort vage problemen.
Je kan het beste je kast gewoon dicht houden en op het moment dat de problem optreden, je zijplaat erafhalen en voelen.
Met een open kast wordt hij minder warm en treden de problemen misschien niet op.

Senile! Senile Oekaki

• justanotheruser
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:07

justanotheruser

#hashtag

heb dit probleem ook gehad, dat alles vaag werd, andere drivers(catalyst 3,7 zou ik doen) en als je ooit lang aan 'n stuk wilt doorwerken moet je hardwareversnelling uitzetten dan is het probleem waarschijnlijk weg

To Tweak Or Not To Tweak

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Wat heb je voor hardware voor de rest, wat voor een voeding, OS, drivers (mobo + GPU, temps? Als je wil dat wij helpen moet je gewoon meer info geven...

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Lees dat ajb nog eens rustig door, op deze manier kunnen we niets met dit topic. Open (als je wilt) een nieuw topic, maar dan wel aan de hand van bovenstaande link :)

Dit topic is gesloten.