Toon posts:

Groen beeld op philips toUcam 820K webcam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We dachten ff relax de webcam te installeren, maar hij geeft groen beeld ipv onze hoofdjes. Alle instellingen geprobeerd, maar niks werkt. Ook uit de search werden we niet veel wijzer, want hij geeft dode links.

bvd

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog een idee?

Verwijderd

Topicstarter
sorry dat ik m weer omhoog kick, maar hoop toch dat iemand me kan helpen....

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:23
Nieuwste drivers :? Alles goed geinstalleerd, andere apparaten op de usb-bus :? Beetje weinig info :(.

Verwijderd

Topicstarter
Termi schreef op 27 October 2003 @ 21:17:
Nieuwste drivers :? Alles goed geinstalleerd, andere apparaten op de usb-bus :? Beetje weinig info :(.
ja sorry.

heb inderdaad de nieuwste drivers geprobeerd maar tevergeefs. Zitten geen andere usb apparaten op. Ook alle kleurinstellingen geprobeerd maar niks geeft een positief effect.

• DDemolition
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-05 07:07

DDemolition

slopen is mijn lust en leven

Codec probleem??

M'n divxen xvid's geven ook altijd groen beeld als de codecs niet goed geinstalld zijn
misschien hetzelfde??

Probeer het op een andere pc en kijk of het daar wel werkt

Specs: Server, WS boven, WS beneden

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat kan het eigelijk niet zijn. Divx of xvid word altijd goed afgespeeld

• Meastro1983
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik geef dit topic ff een schopje omdat ik zelf ook een Philips toUcam II pcvc820K heb gekocht. Installeren ging goed, in windows zelf ziet hij de webcam ook normaal en ik heb er ook beeld mee.
Maar als ik in MSN (6.2) mn webcam aan zet..dan heb ik alleen maar zwart beeld. Ik heb al nieuwe drivers gedownload, maar het helpt me niet! Ik heb gezocht, maar kan helemaal niks vinden.
Kan iemand mij helpen???
Voor de duidelijkheid: in windows XP pro werkt de webcam gewoon goed, maar als ik msn opstart en ik zet mn webcam aan (in msn) dan krijg ik alleen zwart beeld! Tevens heb ik msn ook al opnieuw geinstalleerd! :? :?
Pagina: 1