digitale camera-plaatjes afdrukken

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Ik zou graag eens willen weten hoe je van een digital camera foto's moet afdrukken.
Bij een gewoon cameraatje ga je gewoon naar de hema en heb je voor niet zo heel veel geld hele mooi plaatjes.
Maar als je een digitale camera hebt, hoe moet je dat dan doen? Kan je ook nara de hema (of een of andere photoshop ;)) gaan om ze af te laten drukken (met dezelfde kwaliteit als normaal en wat voor prijs??) of moet je een goeie printer aanschaffen (mijn misluke canon-4200 drukt zeer slecht plaatjes af)

Verwijderd

Ik heb een HP 970CXi en daar kun je ze prima mee afdrukken, vooral als je het op van dat glossy fotopapier doet.

Wel een prijzige printer, maar ik zou em niet meer kwijt willen.

Verwijderd

Volgens mij kun je het beste een goeie photoprinter kopen. De HP photosmart 1100 bijvoorbeeld. Kun je naast goeie foto's printen ook gewoon printen. Als je alleen foto's wilt afdrukken dan volstaat een echte photoprinter. HP had er een maar die produceren ze niet meer. Nog wel te koop in de VS voor maar 150 dollar (www.computershopper.com).
Naar een photoshop brengen is denk wel duur.

review:
"....HP PhotoSmart Don't trust your digital camera's pictures with anything less. When you need to print gorgeous photos, go with the HP PhotoSmart. Though the printer sports a low price, the quality output is worth its weight in gold. Colors leap off the page, and even the finest photographic details don't get lost in translation.
$199 est. street price......."

Your Welcom.

• Jorma
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Jorma

@ internet

Er zijn ook speciale bedrijven die je digitale foto's willen afdrukken. Dan moet je je foto's emailen ofzo, en dan krijg je ze -afgedrukt en wel- via de post weer thuisgestuurd.
Shutterfly is er zoeen.